2 urodziny bloga / aneetine ♥

wtorek, 24 stycznia 2017 21 komentarzy

Sto lat, sto lat ! ! ! Czy tylko mi tak szybko mija czas ? Pamiętam jak ponad dwa lata temu zaczęłam interesować się różnego typu blogami, przeglądałam multum blogów i zachwycałam się wpisami, zdjęciami, samym wyglądem strony i autorkami blogów. Nie miałam wtedy pojęcia co i jak z prowadzeniem bloga, jak zacząć, jak się tu odnaleźć, co dodawać, co pisać.. Ale pewnego dnia powiedziałam. " Po raz na mnie, na spróbowanie moich sił w blogowaniu, może się uda ;) " I tak powstał pierwszy blog, o nieco innej nazwie, której już sama nie pamiętam bo trochę tych nazw było, nie mogłam dopasować idealnej do mnie.

Jaki był mój początek ? Dnia 24 stycznia 2015 roku opublikowałam pierwszy wpis, jak to bywa na początku, było bardzo trudno. Zastanawiałam się jak dotrzeć do czytelników, jak prezentować bloga i najważniejsze o czym chce pisać ? Z czasem, długim czasem obserwatorzy zaczęli pojawiać się na blogu a teraz po dwóch latach jest ich coraz więcej ;)


Jaki jest mój cel na kolejny rok ? 
Dobić do 300 obserwatorów, być jak najwięcej aktywną tutaj, pisać nadal wpisy dla was, bo wiem, że lubicie je czytać ;) Planuję także poszerzyć tematykę, zresztą już się poszerzyła, bo jest sporo wpisów kosmetycznych ale będą sporadycznie pojawiać się wpisy na temat ciąży i macierzyństwa i tego jak radzę sobie w nowej roli. 

Z całego serduszka chce wam podziękować, za te wspaniałe 2 lata spędzone z wami na blogu ♥ za każdy ślad pozostawiony po sobie, za komentarze, za obserwacje, za tyle ciepłych słów, za wiadomości, za to, że po prostu jesteście ♥ Gdyby nie wy, nie dotrwałabym do 2 urodzin bloga. Dziękuję wam za wszystko i będę wam dziękować za każdym razem ;)



STATYSTYKI BLOGA 
PO 2 LATACH BLOGOWANIA ♥ 

OBSERWATORZY : 169
WYŚWIETLENIA STRONY : 50,909
POSTY OPUBLIKOWANE : 185

♥♥♥ 

Komentarze

  1. Czas strasznie szybko mija, mój blog za niecały miesiąc będzie miał rok i nie wiem kiedy to zleciało. Życzę Tobie spełnienia celów i powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również życzę Tobie tego samego ;)

      Usuń
  2. Z całego serca życzę Ci spełnienia wszystkich zamierzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takich wyników i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie gratuluję wytrwałości, bo wiem ile czasu i energii kosztuje prowadzenie bloga, a tym bardziej systematyczne. Sama ostatnio mam troche mniej czasu nad czym ubolewam, bo chciałabym publikować częściej. W każdym bądź razie życzę powodzenia i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też nie mam dużo czasu na bloga, ale to zasługa tego, że co chwilę coś się psuję ehh jakieś fatum nade mną wisi

      Usuń
  5. Sto lat! Kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i życze dalszej takiej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dalszych sukcesów :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już trochę poniewczasie, ale gratuluję i życzę wszystkiego naj :) U mnie też niedawno stuknęły 2 latka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !