Catrice - korektor pod oczy

wtorek, 17 stycznia 2017 56 komentarzy

Witajcie ♥ nie wiem czy zauważyliście ale ostatnio na moim blogu pojawia się dużo wpisów o tematyce kosmetycznej. Muszę przygotować dla was też coś innego, codzienność lub gadżety domowe, bo przecież blog jest lifestylowy a nie kosmetyczny ;) mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza i że również posty kosmetyczne przypadają wam do gustu. 


Przejdźmy do konkretów, tego cudeńka nie trzeba przedstawić. Korektor ten był rozsławiany w całym internecie, że chyba nie ma osoby, która nie wiedziałaby co to jest. Dla formalności - mowa tu o płynnej wersji kamuflażu firmy Catrice.  
Korektor jak było zapowiedziane przez producenta kryje bardzo dobrze. Świetnie radzi sobie z zakryciem niedoskonałości cieni pod oczami i drobnymi przebarwieniami. Według mnie nadaje się do używania go zamiast podkładu jeśli oczywiście nie potrzebujemy większego krycia niedoskonałości. Dwie aplikacje z małego podłużnego opakowania starczają na pokrycie całej twarzy. 





Korektor ma też bardzo dobrą trwałość, nie ściera się, nie waży i nie wchodzi w załamania, po nałożeniu " zastyga " i radzi sobie dobrze w każdych warunkach pogodowych. 

Co sądzicie o tym produkcie ? Macie go w swojej kosmetyczce ? ;) pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Mam go, używam go na niedoskonałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na niedoskonałości częściej niż pod oczy ;)

      Usuń
  2. dla mnie jest za ciężki pod oczy, używam go tylko do tuszowania niedoskonałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat korektor mam inny ale mam inne kosmetyki Catrice i bardzo sobie chwalę :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ostatnio bardzo marka Catrice się poprawiła ;)

      Usuń
  4. dużo o nim słyszałam i jeśli tylko wykończę mój chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i u mnie sprawdza się świetnie ;)

    Zapraszam na ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  6. W mojej kosmetyczce ten korektor jest obowiązkowy. Świetnie się u mnie sprawdza i jest moim ulubieńcem. Również go lubię w wersji słoiczkowej :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam poprzedni w słoiczku, ale ten jest dla mnie łatwiejszy w aplikacji ;)

      Usuń
  7. nie znam, ale wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora poznać i przetestować ;)

      Usuń
  8. Same dobroci o nim słyszałam, jak skończy mi się ten w słoiczku z Catrice to na pewno skusze się na ten. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś miałam ten w słoiczku, ale ten okazał się łatwiejszy w użyciu ;)

      Usuń
  9. Marka Catrice co raz bardziej popularna i zbiera pozytywne opinie. Akurat korektorów nie używam ale podkład mnie kusi :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie podkład też kusi, ale mam do niego mieszane uczucia ;)

      Usuń
  10. Przydałby mi się do zakrycia worków i cieni pod oczami :-) to może być hit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie i niedoskonałości zakrywa genialnie ;)

      Usuń
  11. Korektora szukam od jakiegoś czasu, ale nigdzie nie mogę znaleźć najjaśniejszego odcienia, a szkoda, bo chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest jasny ;) tylko jednym minusem jest to, że po pewnym czasie ciemnieje

      Usuń
    2. Dlatego sama nie wiem na który odcień się zdecydować. Najlepiej w sklepie porównać oba i poczekać jak będzie wyglądać za jakiś czas.

      Usuń
  12. Planuję go kupić już od dawna, ale ciągle inny wpada do koszyka, ostatnio był z Bell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie żałuję, że go kupiłam ;)

      Usuń
  13. Nie znałam produktu do tej pory z chęcią wypróbuje ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny sposób aplikacji, chyba spotykam się pierwszy raz, może dlatego ze mam swój ulubiony korektor i nie rozglądałam się za innymi, ale chętnie go wypróbuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś w wersji w słoiczku ale ten jest lepszy w aplikacji ;)

      Usuń
  15. Nie mam tego korektora, ale cały czas słyszę o nim same pozytywne opinie. Na pewno go wypróbuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny, każdy go sobie ceni ; ) musisz wypróbować koniecznie

      Usuń
  16. jeszcze nie mam go w swojej kosmetyczce. Ale skuszę się na niego niewątpliwie, bo czytałam na jego temat tyle pochlebnych opinii i myślę, że warto kupić i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto ja też dużo o nim już czytałam , tak samo jak o podkładzie z tej firmy i też za jakiś czas go na pewno kupię ;)

      Usuń
  17. Nigdy o nim nie słyszałam, napewno wypróbuję :)
    Dodajemy? www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, ja słyszałam o nim same superlatywy więc kupiłam i na prawdę jest świetny tak jak każdy o nim mówi ;)

      Usuń
  18. Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam ale to już zapewne wiesz z ulubieńców roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;) już zdążyłam zobaczyć Twój wpis

      Usuń
  19. Baaardzo się z nim polubiłam! Niestety jedyny zarzut to jego słaba wydajność, a po za tym nie mam się do czego przyczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja miałam tylko tez zwykły kamuflaż i u mnie się nie sprawdził.
    Nie miałam Cię jeszcze w obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ale widzę, że nadrobiłaś zaległości ;) pozdrawiam

      Usuń
  21. Miałam ten korektor jakiś czas temu i początkowo mi się spodobał, jednak po jakimś czasie przestałam go lubić :D Używałam go pod oczy i niestety, raz wyglądał dobrze, a raz tragicznie.. Ale na niedoskonałości sprawdzał się całkiem dobrze :)
    Anetko, coraz piękniej tu u Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, a będzie jeszcze piękniej, bo już niedługo blog zyska nowy wygląd, pozdrawiam ;)

      Usuń
  22. Lubię go, ale jakoś wolę wersję w słoiczku, którą systematycznie kupuję. Jak tylko się kończy, lecę po nowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jego poprzednią wersję w słoiczku, ale ten zdecydowanie lepiej się aplikuję ;)

      Usuń
  23. Kupiłam wersję w słoiczku i pod oczy zupełnie się u mnie nie sprawdziła, bo wchodzi w każde załamanie skóry. Na niedoskonałości z kolei jest dla mnie trochę zbyt tłusty. Z tego też powodu niekoniecznie interesuje mnie ta wersja, ale wiem, że wiele kobiet zachwyca się tym produktem ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku tez miałam tą wersję w słoiczku, ale ta płynna jest o 100 razy lepsza od poprzedniej ;) oj to fakt wszyscy go zachwalają, ale jest na prawdę świetnym kosmetykiem, więc warty polecenia ;)

      Usuń
  24. Bardzo go lubię, tani i spełnia swoją rolę w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten korektor, u mnie znalazł zastosowanie tylko pod oczami, bo na przebarwieniach mocno ciemnieje i stwarza wrażenie pomarańczowych plam na tle mojej jasnej skóry :C Szkoda, bo nadal nie znalazłam idealnego korektora na wypryski, a wersja w słoiczku jest dla mnie za ciemna :C

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam go i polubiłam się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze go nie miałam, ale mam na liście zakupowej w przyszłości;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go, jest lekki, wyrównuje kolor, ale zbyt delikatny, aby pokryć moje sińce pod oczami, w tej kwestii wole L'oreal True Match. Catrice stosuję zamiast bazy na nieruchomą część powieki, do tego u mnie sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o nim same dobre rzeczy i z pewnością jak tylko będę w PL go zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiele o nim słyszałam, a do Natury mam tak daleko... Koniecznie muszę pamiętać przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !