Idealna kredka do ust - GoldenRose

piątek, 13 stycznia 2017 55 komentarzy

Nie pokazywałam wam jeszcze co dostałam na święta pod choinkę.. nadszedł czas na pierwszy prezent, który spodobał mi się najbardziej i był moim małym marzeniem, które zostało spełnione ♥ Mowa tu o kredce z GoldenRose, w odcieniu 010 ( brudny róż ). Jak same wiecie lub nie, ostatnio polubiłam kredki i konturówki do malowania ust i koniecznie matowe wykończenia. Firma GR jest jedną z najlepszych firm kosmetycznych i w swoim asortymencie mają mnóstwo dobrych kosmetyków, dlatego bardzo chciałam zostać posiadaczką jakiegoś kosmetyków z tej firmy - padło na kredkę



Co zapewnia nam kredka nałożona na usta :

* matowe wykończenie ust, tu bez zarzutu mat jest widoczny lepiej niż przy moich innych konturówkach, nie tworzy się skorupa
* bardzo przyjemna w nakładaniu 
* kremowa formuła zapewnia nawilżenie ust
* utrzymuje się przez dłuższy czas bez żadnych poprawek
* kosmetyk jest miękki w porównaniu do niektórych kredek

Ja jestem mile zaskoczona tą serią kredek od GoldenRose, gdy będe miała okazję na pewno skuszę się jeszcze na jakiś inny kolor, kusi mnie strasznie czerwień ;) ale nie mam zielonego pojęcia czy będę się dobrze czuła w tym kolorze. 





Posiadacie w swoich kosmetykach kredki z firmy GR ? Jakie macie opinie na ich temat ? Jestem bardzo ciekawa waszego zdania, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Podchodziłam do nich kilka razy ale ostatecznie nigdy nie kupiłam...
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesli będziesz miała możliwość to kup, będziesz na pewno zadowolona ;)

      Usuń
  2. Mam ją i bardzo lubię :) W ogóle połowa moich pomadek to Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zaledwie jedną, ale spokojnie na pewno za jakiś czas będzie ich u mnie więcej ;)

      Usuń
  3. Posiadam jedną pomadke w kredce z GR i chybaten sam numer :) Trwalosc jest super i na pewno to nie pierwsza i nie ostatnia ;) Pozdrawiam belladevenus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, na pewno na tym kolorze się nie skończy ;)

      Usuń
  4. Mam ten sam kolorek i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego słyszałam o tych kredkach,ale sama będąc przy stoisku zapominam o nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo o nich czytałam i oglądałam filmiki i się skusiłam i nie żałuję, nie miałam jeszcze takiego dobrej matowej kredki ;)

      Usuń
  6. uwielbiam te kredki :) z resztą cenię sobie całą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko kredki mają świetne, to fakt ;)

      Usuń
  7. mam dwie te kredki i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną, ale planuję powiększyć kolekcję ;)

      Usuń
    2. ja się już staram niczego nie powiększać, bo nigdy nie wyjdę z zapasów:P

      Usuń
  8. Uwielbiam te crayony! To moje ulubione pomadki z Golden Rose, a 10 to mój totalny hit :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Fakt, jeden najładniejszy ze wszystkich ;)

      Usuń
  10. Mam te kredki i nie wiem jakim cudem, ale one u mnie zupełnie nie chcą być matowe. Czego bym nie zrobiła, to i tak ścierają się po dosłownie 5 minutach oraz rozmazują się niemiłosiernie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, u mnie mają ładny mat i utrzymują się nawet przez kilka godzin ;)

      Usuń
  11. genialna jest ta kredka, ma super kolor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor! Nigdy nie miałam jeszcze tych kredek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, to moja pierwsza i zdecydowanie najlepsza jaką posiadam ;)

      Usuń
  13. Cudowne są! Mam numerek 18 i jest idealny na codzień :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim faworytem jest jak na razie 10, ale planuję powiększyć kolekcję ;)

      Usuń
  14. uwielbiam firmę Golden Rose *__* zaczęło się od lakierów,a teraz pomadki te w kredce jak i te w pędzelku ;) moja kolekcja się powiększa powoli,na pewno na jednej nie skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na samym początku używałam lakierów z GR ale po pewnym czasie zrezygnowałam i to był błąd ;) a co do kredki to koniecznie kupię jeszcze inne odcienie, bo na prawdę warto ;)

      Usuń
  15. muszę wypróbować . Dużo o niej słyszałam ale jakoś jeszcze nie miałam okazji jej kupić i przetestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo dużo słyszałam o tych kredkach aż w końcu kupiłam swój ulubiony kolor i jestem zachwycona ;)

      Usuń
  16. Dokładnie ta sama jest moją ulubioną! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony odcień, uwielbiam również: 08, 07 i 13.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ich, ale na pewno na jednym odcieniu u mnie się nie skończy ;)

      Usuń
  18. mam ten kolor i bardzo go lubię jak wszystkie z GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z GR posiadam ( jak na razie ) tą jedną, ale na pewno tylko na niej się nie skończy ;)

      Usuń
  19. Uwielbiam kredkę w tym kolorze. Zużyłam już trzy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż trzy ? no proszę, ciekawe czy u mnie będzie podobnie ;p

      Usuń
  20. Mam numer 11 jestem zadowolona, jedyny minus to strasznie wysuszone usta po niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam wysuszonych ust ;) nie zauważyłam

      Usuń
  21. Uwielbiam Golden Rose ! ;) Jestem wielką fanką matowych pomadek jednak tego produktu jeszcze nie testowałam ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zakup tej kredki jest na prawdę świetna i bez porównania z innymi ;)

      Usuń
  22. 10 to najpopularniejszy odcień tych pomadek, jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, to zdecydowanie najładniejszy kolor z całej gamy ;)

      Usuń
  23. świetny post! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham te pomadki jak i w ogóle całą ofertę GR :) Ten kolor też mam w swoich zbiorach, jeszcze nieużywany :)
    Wybitnie mi się u Ciebie spodobało - dodają do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !