Podsumowanie 2016 roku

wtorek, 10 stycznia 2017 25 komentarzy
Ten rok był dla mnie pracowity, zaskakujący ale i bardzo dobry. Zacznijmy od początku ;) nie chce was zanudzać swoimi sprawami prywatnymi, więc w głównej mierze skupię się na sprawach bloga. 


Na początku roku udało mi się wygrać konkurs u Karoliny z bloga Odrobinakobiecości, którą pozdrawiam serdecznie. Następnie na moim blogu wiosną, wybiła piękna liczba 33 tysięcy wyświetleń i z tej okazji zorganizowałam małe rozdanie, w którym do wygrania było pudełeczko z kosmetykami.


Potem nastała przerwa w pisaniu bloga, ponieważ dowiedziałam się, że zostanę mamą i świat już od tamtej chwili zmienił się o 360 stopni ;) Było mi bardzo trudno oswoić się z tą nową sytuacją.. Następnie były problemy z pracą i mój pobyt w szpitalu przez co nie byłam w stanie normalnie funkcjonować. Gdy wróciłam do domu to przez kilka miesięcy nie miałam po prostu ochoty na blogowanie.

Udało mi się wrócić do normalnego trybu życia dopiero wtedy kiedy wszystkie mdłości związane z ciążą ustały. Nastąpiło to dopiero w październiku i to od wtedy piszę a w zasadzie staram się pisać do was regularnie. W jesienne dni miałam okazję brać udział w akcji "Piękna jesienią " organizowanej przez Karolinę z bloga Pasjekaroliny.pl .



Moje zdjęcie zostało wyróżnione na blogu organizatorki, przez tą akcję dostałam niezłego kopniaka do blogowania i takim oto sposobem na mój blog przybywało coraz więcej osób ;) Po całym roku a w zasadzie po prawie dwóch latach blog - aneetine posiada 160 obserwatorów, na blogu pojawiło się 180 postów, łącznie prze okres blogowania było 49,088 tysięcy wyświetleń strony.

Z całego serduszka chcę wam podziękować za to wszystko, za każdy wasz komentarz, za każdego nowego obserwatora, za każde wejście na bloga. To wszystko dzięki wam. Jesteście wspaniali ♥♥♥


Plany na 2017 rok ?
Chcę w tym roku jeszcze bardziej i z większą energię i motywacją prowadzić bloga o ile moje maleństwo mi na to pozwoli. Zmieni się również już niedługo wygląd bloga, ponieważ szykuję zmiany ;) już sama nie mogę się ich doczekać. Planuję również poszerzyć tematykę bloga o nowe kategorię, ale o tym już niebawem. Mam ogromną nadzieję, że będzie was coraz to więcej i więcej ;) A ja będę zasypywać was nowymi postami, pozdrawiam ♥


Komentarze

  1. Oj ja mam tyle planów blogowych na 2017... ciekawe jak będzie z ich realizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wszystko Ci się udało tak jak to sobie zaplanowałaś ; )

      Usuń
    2. dziękuje bardzo :) wszystkiego dobrego dla Ciebie :) Leci obserwacja.

      Usuń
  2. Gratuluję sukcesów i życzę jeszcze większych. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i będzie nowa odsłona, ja również nie mogę się jej doczekać ; )

      Usuń
  3. Rok 2016 widzę minął Tobie dobrze, mimo niektórych sytuacji, które nie zawsze są związane z naszą sytuacją. Serdecznie gratulacje i dużo zdrówka dla Ciebie i maleństwa. Życzę Tobie aby ten rok był jeszcze lepszy i gdy pojawi się na świecie maleństwo pozwoliło znaleźć parę chwil aby tutaj napisać :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serducha ♥ mam nadzieję, że będę znajdywała kilka chwil, żeby tu coś napisać .

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oj na pewno będzie udany, dziękuję ; )

      Usuń
  5. u mnie rok 2016 był mega zaskaakujący natomiast w 2017 mam ogromne plany ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci w takim razie, żeby wszystkie plany się spełniły ; )

      Usuń
  6. Obserwuję i czekam na blogowe zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci wytrwania w planach! ;) U mnie również jest kilka tych związanych z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę doczekać się nowego wyglądu, jeszcze trochę ;)

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za realizację Twoich planów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę realizacji planów!!Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w realizowaniu noworocznych planów i celów ;-)

    Pozdrawiam,
    Żwawy Leniwiec
    www.zwawyleniwiec.pl

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci ogromu siły i motywacji do pisania nowych postów <3 Wiem jakie to trudne, gdy sytuacje z życia codziennego komplikują nam nasze codzienne plany, ale nie poddawaj się! Masz wiernych czytelników, którzy są z Tobą i zawsze będą Cię wspierać :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana ♥ to właśnie czytelnicy trzymają mnie najbardziej tutaj

      Usuń
  12. czekam na nowy wygląd bloga i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia.
    Też mam kubek w biało czarne paski, ale inny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us