Podsumowanie miesiąca w zdjęciach - grudzień

piątek, 6 stycznia 2017 32 komentarze
Przyszła pora na kolejne podsumowanie miesiąca, tym razem ostatniego w roku czyli grudnia.. co zdarzyło się przez ten miesiąc ? Zapraszam na przegląd zdjęć, pozdrawiam ♥


Świąteczne manicure / najlepsza owocowa herbata / prezent od narzeczonego / ozdoby świąteczne 


Choinkowy bokeh / kalendarz z biedronki / prezenty / świąteczny klimat  


Słodkości / ozdoba u rodziców / nasz przedpokój / prezent 

prezent / kredka GR - prezent ♥ / ozdoba / herbatka - prezent 

Kalendarze na nowy rok, tyle kupiłam i nie wiem który wybrać hihi .. chyba kupię jeszcze jeden ;D

Sekrety urody Koreanek / sesja brzuszkowa / wózek dla synka / relaks po świąteczny 

A wy zrobiliście już swoje podsumowanie miesiąca ? ; ) Zachęcam do robienia takich wpisów bo to na prawdę fajna sprawa, wszystkie zdjęcia z jednego miesiąca w jednym miejscu ♥ Buziaki dla was ! 

Komentarze

  1. bardzo fajny przegląd zdjęć :) Może i ja skusze się na takie wpisy w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię takie wpisy regularnie ; ) zachęcam z całego serducha

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ; ) pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Super wpis!.Sama pomyślę o takiej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię takie posty już od paru miesięcy i lubię często wracać do nich ; )

      Usuń
  4. Trochę żałuję że nie kupiłam tego kalendarza z okładką w paski a wzięłam cały czarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałowałam, że go wzięłam bo stwierdziłam, że ma za mało miejsca.. kupiłam potem ten czarny w kolorowe znaczki ale tamten to już wgl miał malutko do zapisywania i jak zaczęłam planowac to się nie mieściłam ; D no i wróciłam do tego w paski hihi

      Usuń
  5. Uwielbiam takie zdjęciowe podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię je od dłuższego czasu i każdego zachęcam do zrobienia podobnego ; ) Fajna sprawa takie co miesięczne podsumowania ; )

      Usuń
  6. Piękne podsumowanie :) Dużo szczęścia w nowym roku! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, Tobie również ; *

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz z brzuszkiem :) Wózek świetny, wybraliśmy podobny model Lonex Cosmo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i nie będzie brzuszka, aż będzie mi go brakować hihi bo już się przyzwyczaiłam do niego

      Usuń
  8. uwielbiam takie posty ;)
    wyglądasz kwitnąco :*

    OdpowiedzUsuń
  9. W kilku kadrach zachowane najlepsze wspomnienia z kilku dni, które już bezpowrotnie za nami :) Piękna galeria! <3 Najbardziej przypadła mi do gustu ta ozdoba ( bombka ) cudna jest! No i kalendarze też przepiękne, sama bym nie wiedziała na jaki się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak bombka jest przepiękna ; ) moja teściowa uwielbia robić takie ozdoby, ta akurat jest zrobiona z tasiemek a robi też piękne rzeczy na szydełku ; )

      Usuń
  10. sekrety urody koreanek miałam okazje recenzować zanim pojawiła się ta książka na rynku ;) Bardzo fajna pozycja dla kogoś kto nie ma jeszcze jako tako pojęcia o koreańskiej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam czytać nie dawno i też na pewno ją zrecenzuje u siebie ; )

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia! Widzę tu moją ulubioną kredkę z GR :) Michałki białe i krówki uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za michałki białe oddałabym wszystko ; ) a o recenzji kredki z GR przeczytasz niebawem ; )

      Usuń
  12. Bardzo podobają mi się takie zdjęciowe podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zdjęcia. Herbatkę Rozgrzej się uwielbiam, cudo na mroźne wieczory :)
    + dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi poleciła ją szwagierka, jak wypiłam pierwszy raz to musiałam ją kupić ; )

      Usuń
  14. Ja na swoim blogu takich podsumowań nie robię, natomiast bardzo lubię przeglądać je u innych. Cudny brzusio <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że lubisz oglądać moje podsumowania ; ) pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us