Zapas herbat / Green Hills, Loyd, Intensitea

czwartek, 26 stycznia 2017 23 komentarze

Witajcie, dzisiaj mam dla was nieco inny post niż zwykle.. będzie bardzo owocowo ;) przychodzę do was z zapasem moich herbat, które ostatnio piję bardzo często. Może i wy macie swoje ulubione owocowe herbatki ? Ja mam nieraz ochotę na oderwanie się od zwykłej czarnej herbaty i wypicie jakiejś smakowej, dlatego z chęcią podzielę się moimi ulubionymi herbatkami. 

Green Hills, rozgrzej się
Pierwsza, która uwielbiam i nie zamierzam z niej rezygnować, zawsze jak skończę opakowanie idę po następne.. takiej dobrej herbaty nie piłam do czasu jej poznania, teraz wręcz nie mogę się od niej odkleić ♥
Herbata ziołowo- owocowa, aromatyzowana o smaku cytryny, imbiru i miodu w torebkach do zaparzania. 

Składniki : rooibos ( liść z czerwonokrzewu afrykańskiego ), herbata zielona liściasta, aromaty, skórka cytryny, korzeń lukrecji, owoc jabłka, trawa cytrynowa, owoc czarnego pieprzu, suszony miód, korzeń imbiru. 

Loyd
Tą herbatę dostałam jako prezent pod choinkę, jak dla mnie jest za bardzo rumiankowa i nie koniecznie nadaje się do picia na co dzień ( bynajmniej dla mnie ), ale świetnie sprawdzi się jak będzie boleć brzuch lub na złe samopoczucie. 
Herbata czarna aromatyzowana z cytryną, rumiankiem i kardamonem w torebkach do zaparzania. Oryginalna receptura z aromatem miodu manuka. 

Składniki :  herbata czarna, aromaty, skórka cytryny, kwiat rumianku, kardamon, korzeń lukrecji, trawa cytrynowa, goździki, naturalny aromat miodu manuka z innymi naturalnymi aromatami. 



Intensitea, truskawka - agrest
Ta truskawkowo - agrestowa herbatka jest moja drugą ulubioną, smak truskawki jest tak intensywny i wyczuwalny, że smakuje jak sok truskawkowy ;) przepyszna, jeśli nie miałyście jej w swojej kuchni to koniecznie kupcie. 
Herbata ekspresowa, owocowa aromatyzowana o smaku truskawki i agrestu. 

Składniki :  hibiskus, jabłko, aromaty, dzika róża, korzeń lukrecji, truskawka, liść jeżyny, czarna porzeczka, koncentrat soku z agrestu, mięta kędzierzawa, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, skórka cytryny. 

 
 
Intensitea, dzika róża z żurawiną 
O tej herbacie nie słyszałam wcześniej, a dlaczego ją kupiłam ? Ponieważ mój lekarz powiedział, że żurawina oczyszcza organizm w trakcie ciąży, a że moje wyniki były nie za dobre to zalecił picie herbaty o tym samku. Kupiłam i polubiłam i od czasu do czasu popijam ;)
Herbata ekspresowa owocowa, aromatyzowana o smaku dzikiej róży i żurawiny.

Składniki :  dzika róża, hibiskus, aromaty, liść jeżyny słodkiej, żurawina.


 
Jestem ciekawa jakie są wasze ulubione smaki herbat, a może wolicie zielone albo czarne herbatki ? ;) Piszcie w komentarzach, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. KOCHAM PIĘKNIE PACHNĄCE I DOBRZE SMAKUJĄCE HERBATY!!! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I opakowania dodatkowo zachęcają do kupna ;)

      Usuń
  2. Nie przepadam za owocowymi herbatami, al w tym roku wyjątkowo ukochałam sobie Green Hill cytryna, imbir, miód <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj uwielbiam herbatki <3 ostatnio z mężem polubiliśmy bardzo Intensitea malinową z wit c. Uwielbiam też biedronkową melisę z pomarańczą i miętę z jabłkiem.Z Liptona kocham piramidki o smaku gruszki w czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinową muszę sobie kupić bo słyszałam że też jest bardzo dobra ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam smakowe herbaty ;) Ta pierwsza mnie kusi ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również mam taki zapas w szufladzie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) zawsze to jakaś odmiana od zwykłej herbaty ;)

      Usuń
  6. Też lubię herbaty Green hills, ale inne niż przedstawiłaś. Głównie zielone i czarne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa smaku tej intensitea truskawka i agrest. Muszę ją upolować! :) ja uwielbiam wszystkie herbaty i piję różne, najróżniejsze :) Chociaż chwilowo moja ulubiona to zielona o smaku malin! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieloną też muszę wypróbować ;)

      Usuń
  8. Truskawka agrest <3 Bardzo lubię też "rozgrzej się" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę spróbować innych smaków z serii "rozgrzej się " ;)

      Usuń
  9. Uwielbiam herbaty owocowe, ale tych jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam raz herbatę LOYD z miodem manuka ale chyba inna wersję, już nie pamiętam jaką ale smakowała mi.
    Na pewno polecam herbaty bez aromatów ;)
    U mnie też pojawił się w tym tygodniu wpis o herbatkach także zapraszam, może znajdziesz coś dla siebie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam swoją jedną, ulubioną, czarną herbatę z Biedronki i to właśnie jej się trzymam! :D Nie ma lepszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kooooocham herbaty :D Ostatnio zrobiłam napad na Lidl :D Wzięłam lipę z cytryną, gruszkę z karmelem, czarną z kardamonem, kakao i papryczką chili oraz dwie owocowe 50% - malinę i truskawkę :)
    Mój mąż twierdzi, że przy półce z herbatami wyglądam jak przy ścianie płaczu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie kupiłam agrest+truskawkę i jestem ciekawa czy będzie taka pyszna jak się zapowiada... Najbardziej lubię słodyczowe herbaty - aktualnie moim faworytem jest "truskawkowa babeczka" od Liptona, ale poluję jeszcze na szarlotkę z karmelem - niestety bezskutecznie jak na razie :(
    Pozdrawiam!
    http://herbaciane-wspomnienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us