Bell / Fashion Colour, odcień brudnego różu

wtorek, 14 lutego 2017 16 komentarzy
To już chyba ostatni raz kiedy maluję paznokcie zwykłym lakierem.. Chcę wrócić do robienia hybryd, oby tylko mój synek mi na to pozwolił ;) Kilka dni temu natrafiłam na przepiękny odcień brudnego różu, odcień 408 z firmy Bell. Ostatnio polubiłam się z tą firmą, bo na prawdę jeśli chodzi o lakiery to mają je świetnej jakości. Pamiętam jak kiedyś miałam kilka odcieni, ale potem przestały się one pojawiać w Biedronce i nie miałam gdzie ich kupić.. a gdy pojawiła się szafa kosmetyczna to ponownie firma przyciągnęła mnie do siebie ;) 



Bell / Fashion Colour, odcień 408 brudny róż, poniżej macie kilka zdjęć jak lakier prezentuję się na paznokciach. Mam nałożone dwie warstwy, krycie jest rewelacyjnie, czas wysychania ekspresowy.. co ja bardzo sobie cenie w lakierach. Już nie przedłużam i miłego oglądania ♥














Komentarze

  1. Ładny i delikatny odcień !
    Podoba mi się ta odsłona bloga <3
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super! Niestety u mnie nigdy lakiery Bell się nie sprawdzały... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor :) Dla mnie nudziaki to zawsze pierwszy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w swojej kolekcji mam kilka, ale ten jest zdecydowanie najlepszy ;)

      Usuń
  4. Śliczny jest, zdecydowanie :) Ja akurat z Bell uwielbiam ich tinty.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny odcień, uwielbiam takie właśnie nudziaki z semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolorek <3 pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us