Co sądzę o zmywaczu w gąbce od Delia Cosmetics

czwartek, 9 lutego 2017 20 komentarzy


Zawsze używałam zmywacza tradycyjnego, czyli w słoiczku lub w buteleczce i nalewałam go na wacik a następnie zmywałam lakier z paznokci. Nie tak dawno na Instagramie odkryłam ten oto zmywacz w nieco innej postaci bo w gąbce ;) Uwagę przykuło samo opakowanie jak i sposób użycia tego produktu.  

Miałam okazję przetestować zmywacz w gąbce od Delia Cosmetics i dziś opiszę wam moje wrażenia o tym kosmetyku. Produkt ma plastikową małą buteleczkę, z mocnym zakręcaniem, co daje możliwość noszenia zmywacza zawsze pod ręką np. w torebce, walizce, plecaku i z pewnością jak go dobrze zakręcimy to nie jest w stanie nam się rozlać, co w przypadku zwykłych zmywaczy bym nie mogła tego powiedzieć. 





W środku znajduję się gąbeczka nasączona acetonem. Jak korzystać z tego zmywacza ? Gąbeczka ze zmywaczem jest przecięta na pół co ułatwia włożenie palca do środka produktu. Następnie wystarczy przez 3 sekundy moczyć paznokieć w acetonie i wykonywać ruchy w lewo i prawo a lakier z łatwością po tym czasie usunie się z płytki paznokcia. Jest to dla mnie łatwiejsza metoda zmywania paznokci. Dlaczego ? Ponieważ ile razy bym nie zmywała paznokci zwykłym zmywaczem, zawsze nalewałam za dużą ilość na wacik i po prostu  wacik był aż za bardzo nasączony acetonem, który zostawiał ślady na ławie albo podkładce.. i dodatkowo ten nieprzyjemny zapach w pokoju.. masakra.

Ten w gąbce, który oferuje nam Delia Cosmetics, nie ma takiego okropnego zapachu, bynajmniej nie czuć go tak jak zwykłego zmywacza. 





Jakich wy używacie zmywaczy do paznokci ? Macie te z Delia Cosmetics w gąbce czy wolicie zwykłe acetony w buteleczkach ? Pozdrawiam, A.

Komentarze

  1. Jeśli już używam zmywaczy do kupuję zwykły z Biedronki i się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś kupowałam te z Biedronki ale teraz się skusiłam na ten w gąbce ;)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że taki zmywacz istnieje! Super pomysł, na pewno o wiele wygodniejszy :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam nigdy takiego produktu z gąbką a Twoja recenzja zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wolę taką formę zmywacza ;) szkoda, że szybciej go nie wyczaiłam

      Usuń
  4. Oj ja dawno już nie miałam zmywacza do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi nie dziwię się, jak robić hybrydy, kochana ;)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy wpis !
    Zapraszam także do siebie na bloga.
    Fb: https://www.facebook.com/anamix8/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten zmywacz był ok, ale jest on niehigieniczny bo trzeba kilka razy zanużyć palec w brudzie który pozostaje na gąbce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat teraz wymieniłam gąbkę na nową, bo już była cała brudna ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo polubiłam tą formę zmywacza ;)

      Usuń
  8. Też używam w gąbeczce, jednak z tą firmą się jeszcze nie spotkałam. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu zmywacz posiadam z firmy P2 i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego też jestem zadowolona ;) pozdrawiam

      Usuń
  10. najczęściej kupuję zmywacz w Biedronce, aktualnie jednak mam o zapachu czekolady LAura Conti :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat robię sobie paznokcie hybrydowe, więc o zmywaczach do zwykłych lakierów całkowicie zapomniałam :) Ten zmywacz z Delia Cosmetics ma prześliczne opakowanie :) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !