Farmona - peeling do ciała, Tutti Frutti owocowa rozkosz

czwartek, 23 lutego 2017 9 komentarzy

Co myślicie na temat peelingu do ciała, zdania są na pewno podzielone.. ja od kilku dni testuje peeling z firmy FARMONA o zapachu wiśni z porzeczką. Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości. Gruboziarnisty peeling doskonale usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawia mikrokrążenie i pobudza skórę do odnowy. Ciało pozostaje idealnie oczyszczone, wygładzone i zregenerowane, a skóra miękka i delikatna w dotyku.




Sposób użycia :
Niewielką ilość nanieść na wilgotną skórę, delikatnie masować, spłukać. Stosować 1-2 razy w tygodniu. 

Moje zdanie na temat peelingu :
Tak jak pisał producent peeling jest gruboziarnisty i skutecznie usuwa zanieczyszczenia i martwe naskórki, dodatkowo ma przepiękny zapach, który utrzymuje się przez dłuższy czas na skórze. Ja oprócz peelingu ciała stosuję ten kosmetyk jako peeling na skórki przy paznokciach i na dłonie, sprawdza się rewelacyjnie
Mała buteleczka 100 ml jest bardzo wydajna, wystarczy jedno wyciśniecie i peelingu spokojnie starczy na dłonie, do ciała nakładam go trochę więcej. Jak dla mnie to dobry kosmetyk do pielęgnacji ciała i cena jest bardzo niska jak na peeling, kosztuje ok. 5 zł i jest dostępny w Rossmannie.







Jestem ciekawa co wy myślicie na temat peelingu do ciała z firmy Farmona. Miałyście go u siebie czy macie inne sprawdzone peelingi ? Piszcie w komentarzach, może skorzystam z waszych rad ;) Miłego dnia ♥♥♥

Komentarze

  1. Bardzo lubię peelingi Farmony jednak wolę te w słoiczkach,bardziej zdzierają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam peelingi a ten wydaje się bardzo fajny. Wypróbuję na pewno. Połączenie zapachów jest niezwykle kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog :3 Interesujące opisy rzeczy ^-^
    Zapraszam do mojej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam z tutti frutti peeling taki w odkręcanym słoju. Zapach wiśniowy. Podobało mi się, że skóra była nawilżona. Nie lubię się balsamować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich produkty, kremy jak i żele i peelingi jednak ostatnio moje serce skradły peelingi Organic Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu bardzo lubiłam ich peelingi do ciała :) Potem odkryłam inne i kosmetyki Farmony jakoś poszły w odstawkę :) Na pewno kiedyś znowu do nich wrócę, bo ich zapachy zawsze były dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno temu używałam innej wersji peelingu i byłam zachwycona! Zapach był po prostu cudowny i tak intensywny, że po kąpieli było go czuć w całej łazience. Chętnie sprawdzę co ciekawego mają tam teraz w ofercie, bo dawno nie przyglądałam się kosmetykom Tutti Frutti :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię peelingi, szczególnie cukrowe :) Polecam markę Nacomi, cudne zapachy i znakomite działanie, a do tego naturalne składniki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !