Podkład idealny / L'oreal True Match, 2 N

piątek, 17 lutego 2017 64 komentarze
Czeeeść kochani ! Czy macie swoje ulubione podkłady do twarzy ? Jestem pewna, że tak.. dobry podkład to podstawa udanego makijażu, każda z nas posiada ich mnóstwo, inne firmy, inne odcienie, inne sposoby aplikacji. Ja w dzisiejszym wpisie, poświęcę chwilę czasu na opisanie mojego idealnego podkładu do twarzy, którym jest True Match.




Kilkakrotnie kombinowałam ze zmianą podkładu, a to kolor za jasny, a to za ciemny, ten taki tamten owaki.. Jednak któregoś dnia na promocji -49 % w Rossmannie, włożyłam do swojego koszyka ten oto podkład L'oreal True Match w odcieniu 2N - vanilia. Ten kosmetyk ma wiele swoich fanów ale i ten antyfanów..
Innym nie pasuje krycie, wysuszanie skóry, płynna konsystencja.. mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Jednak dla mnie to podkład idealny ! Nie miałam nigdy takiego dobrego jak ten.. Właśnie ostatnio skończyła mi się pierwsza buteleczka.. ups, co teraz ? Cena regularna dość wysoka, ale stwierdziłam, że jeśli mam wydać mniejszą kwotę na jakiś inny nie sprawdzony podkład to wolę kupić ten, co miałam i wiem, że będę zadowolona. Dlatego udałam się po drugi flakonik ♥



Co pisze producent ?
Podkład idealnie dopasowujący się do koloru i struktury skóry. Zawiera mineralne pigmenty. Idealnie dopasowuje się do odcienia i tonacji skóry. Kremowa konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza dla idealnego krycia bez efektu maski. 



Moja opinia ?
Stosuję podkład już pół roku, łatwo się go aplikuję ( ja używam pędzla do nakładania go ), pompka jest bardzo wygodną metodą nakładania podkładu na pędzel czy gąbeczkę, ładnie matuję cerę i pokrywa wszystkie niedoskonałości, dobrze sprawdza się w warunkach ekstremalnych, utrzymuje się do 8 h.. chociaż muszę się przyznać, że będąc na dwóch weselach na których miałam nałożony ten podkład wytrzymał on od samego początku do końca bez żadnych poprawek. Nie zauważyłam także, żeby wysuszał on skórę twarzy, tak jak twierdzą to niektóre dziewczyny ;) Mam bardzo dobre zdanie o tym podkładzie, dla mnie spisuje się na medal i jest jak na razie moim ulubieńcem ♥
 



 

P.S.
Jednak planuję też przetestować słynny podkład z Catrice HD Liquid Coverage.. jak tylko będę miałam możliwość go kupić to na pewno porównam te dwa podkłady do siebie i może dopiero wtedy zmienię zdanie co do podkładu. Jak na razie L'oreal wygrywa ;)
 
Jakie są wasze ulubione podkłady ? A może same używacie lub używałyście ten podkład co ja ? Jakie macie zdanie na jego temat ? Z chęcią przeczytam wasze opinie, pozdrawiam ♥♥♥


Komentarze

  1. Kiedyś go miałam, planuję come back:) Wezmę właśnie ten kolor 2N, w 1N wyglądałam trupio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od razu miałam numer 2N bo wiedziałam, że 1 będzie za jasna no i miałam rację, ten odcień to strzał w dziesiątkę ;)

      Usuń
  2. Na kolejnej promocji w Rossmannie chcę kupić kilka kolorów. Miałam wcześniejszą wersję i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zadowolona, ciekawe kiedy zrobią znowu promocję w Rossmannie ;)

      Usuń
  3. używałam go, ale niestety na mojej suchej skórze się nie sprawdził jakoś był dla mnie za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu profilowym na blogu bo mam nałożonego, więc możesz sobie zobaczyć ;)

      Usuń
  5. U mnie zupełnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie testowałam tego podkładu , ale słyszałam o nim wiele negatywnych słów ;)
    więc chyba się na niego nie zdecyduje
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też słyszałam negatywy, ale ja nie widzę w nim żadnych minusów ;) zależy to od cery raczej, dla mnie jest niezawodny

      Usuń
  7. Nigdy go nie miałam, u mnie hiteh jest Revlon Color Stay w odcieniu Buff. Kolor jest idealny dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post. Właśnie jestem w poszukiwaniu dobrego podkładu. Przez tyle lat nie znalazłam jeszcze prawdziwego cuda! Z chęcią przyjrzę się temu ;)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie True Match to najlepszy podkład jaki miałam, tak jak napisałam chcę jeszcze przetestować ten z Catrice i może wtedy zmienię zdanie, bo na jego temat słyszałam też wiele dobrych opinii ;)

      Usuń
  9. U mnie niestety podkład sie nie sprawdza , co więcej powoduje wypryski na twarzy .

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze go nie miałam, ale bardzo kusi :D Muszę go zakupić i przetestować, moim ulubieńcem jest Rimmel Lasting Finish, niestety chyba wycofali go z Rossmanna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był ostatnio ten z Rimmela ;) więc może do ciebie dowiozą, ale ten również polecam ;)

      Usuń
  11. Tego nie używałam, ale kiedyś przez długi czas używałam innego tej marki. Teraz od lat mac fix w kompakcie. Za to jestem uzależniona od tuszu tej marki ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie ten podkład za dobre krycie, niestety w moim przypadku wysusza i podkreśla wszystkie niedoskonałości cery:( Kolor 2N zdecydowanie za ciemny, mam w domu całą nieużywaną buteleczkę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, to musisz mieć bardzo jasną karnację, ja jak patrzyłam 1 to wyglądał za trupio do mnie ;)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Z całego serca polecam ;) jest to mój ulubiony i trafiony wreszcie podkład ;)

      Usuń
  14. Mi on niestety nie podszedł :( Mój hit to MAC Studio Fix :)


    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój ulubiony , nie każdy musi go lubić ;) pozdrawiam

      Usuń
  15. lovely blog :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tego podkładu. A catrice też planuję przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem sama ciekawa jak ten z Catrice się sprawdzi u mnie ;)

      Usuń
  17. Ja z tym podkładem przy pierwszej buteleczce miałam ciekawe przygody. Czasem był idealnie dobrany, raz znów zbyt ciemny, raz krył doskonale, a kiedy indziej prawie wcale. Jednak po zużyciu jednego opakowania od razu kupiłam następne - koniec końców został moim ulubieńcem. Tego podkładu zdecydowanie trzeba się "nauczyć", bo miewa swoje kaprysy. Jednak ja go już rozpracowałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi to niezłą historię miałaś ;) ale dobrze, że z pozytywnym efektem końcowym, pozdrawiam ;)

      Usuń
  18. Ja używam na chwilę obecną wyłącznie podkładów mineralnych. Właściwie o ile mnie pamięć nie myli to z L'oreala żadnego podkładu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam poprzedni też z L'oreal ale nie pod pasował mi kolor i za bardzo się świecił na buzi, a ten jest w sam raz ;)

      Usuń
  19. Miałam ten sam kolor N2 Vanilla, wersję starą, następnie nową ale niestety jakoś nie mogliśmy się dogadać... :)
    Piękne zdjęcia jak zawsze ;)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie każdemu on przypada do gustu ;)
      dziękuję, bardzo mi miło ♥

      Usuń
  20. Słyszalam o tym podkładzie. Może zdecyduję się przetestować. ;) Na dzień dzisiejszy najlepszy podkład jaki używałam był z Paese. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie króluje Catrice HD. Już zamówiłam kolejne opakowanie.
    Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mogę nigdzie znaleźć 010 z Catrice ;(

      Usuń
  22. Tez mam właśnie w planach przetestować ten z Catrice, ale wiecznie nie ma tego odcienia co mi odpowiada :(

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też już dawno bym pewnie kupiła ale nigdy nie ma 010, ale nie tracę nadziej na to, że kiedyś będę jego posiadaczką ;)

      Usuń
  23. Wspominam go bardzo pozytywnie i pamiętam, że zużyłam więcej niż jedno opakowanie, a to u mnie już duży sukces, bo rzadko kiedy wracam do jakiegoś produktu po raz kolejny. Mimo wszystko w kwestii podkładów uwielbiam testować nowości, bo zawsze mam nadzieję, że gdzieś tam czeka na mnie mój ideał. Nie wykluczam jednak, że kiedyś do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama byłam zaskoczona, że w końcu jakiś podkład mi tak pod pasował i zużyłam go całego, bo zazwyczaj było tak, że kupowałam i kolor był albo za jasny, albo za ciemny.. użyłam trochę i odkładałam podkład w kąt a ten jest świetny jak dla mnie i kupiłam kolejne opakowanie i na tych nie po przestane, na pewno ;)

      Usuń
  24. Bardzo go polubiłam a Catrice polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie każdy go poleca więc chce go w końcu przetestować ;)

      Usuń
  25. Kochana jestem zachwycona Twoimi postępami, regularnym blogowaniem i tą estetyką na zdjęciach, widać,że wkładasz w to dużo serca <3

    A co do podkładu uwielbiam true match jednak moja skóra strasznie szybko go "zjada" i znika z twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa ;) dla takich komentarzy warto blogować ♥

      Usuń
  26. Dla mnie ta marka nie jest niestety idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam dokładnie w tym kolorze i bardzo dobrze wspominam :) U mnie tak długo nie wytrzymuje na towarzy, ale ja mam cerę mieszaną więc to u mnie standard :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie utrzymuje się dość długo jak na podkład ;)

      Usuń
  28. Nie miałam nigdy kolorówki z L'Oreala, więc tego podkładu nie znam. Jak skończę używać moich kremów BB, to chciałabym spróbować minerałki, więc nie wiem czy po ten podkład sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam że go przetestowałam, dla mnie to podkład numer jeden ;) ale każdy ma prawo do własnego wyboru, pozdrawiam ;)

      Usuń
  29. Uwielbiam go! Też stosuję odcień N2 i jestem zachwycona kryciem, naturalnym wyglądem bez podkreślania niedoskonałości cery i wykończeniem. Jeden z moich ulubionych drogeryjnych podkładów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka, mam takie samo zdanie ;)

      Usuń
  30. polubilam ta wersje true match'a :) uzywam 2n i swietnie sie nosi chooooc mam wrazenieze rozy dlugim codziennym uzywaniu mze zapychac mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam na temat tego podkładu bardzo dużo pozytywnych i chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wcześniej używałam tylko kremów bb i one w zupełności mi wystarczały. Przed studniówką na promocji w rossmannie kupiłam Rimmel match perfection i trafiłam idealnie! Kolor udało mi się dobrać za pierwszym razem, fajnie się wpasowuje w moją buzie i dobrze się nosi, ale miałam też okazję testować ten z l'oreal i gdyby cena była ciut bardziej zbliżona do tego z rimmela to chętniej bym po niego sięgała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu masz rację, że cena jest trochę wysoka, ale lepiej kupować ten podkład na promocji, czekam na kolejne - 49 % w Rossmannie i na pewno kupię ze dwa flakoniki ;) Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !