Rose care, Bielenda - olejek różany do twarzy

czwartek, 2 lutego 2017 30 komentarzy

O tym olejku nie dało się nie przeczytać lub nie zobaczyć go na Social Mediach ( blogach czy instagramie). Bielenda wypuściła słynną różaną serię kosmetyków o niezwykłym zapachu. Na co się zdecydowałam ? Dziś przygotowałam dla was wpis poświęcony olejkowi z tej firmy.

Lekki olejek przeznaczony jest dla skóry wrażliwej i delikatnej, skłonnej do podrażnień i nadwrażliwości. Wyjątkowa lekka formuła olejku daje efekt satynowego wykończenia skóry, nie obciąża jej przy jednoczesnej natychmiastowej redukcji uczucia suchości i dyskomfortu.



Działanie :
Zawiera niezwykle efektywne połączenie szlachetnego olejku z owoców róży, nawilżającego kwasu hialurowego oraz antyoksydacyjnego kompleksu witamin C + E o działaniu przeciwstarzeniowym chroniącym przed zanieczyszczeniami środowiskowymi. Olejek przywraca właściwą równowagę hydrolipidową naskórka i chroni go przed nadmierną utratą wilgoci, wyraźnie wygładza i zmiękcza. 

Stosowanie :
Zwilżyć skórę twarzy i dłoni. Nanieść na dłonie kilka doz olejku i równomiernie rozprowadzić na skórze, aż do powstania delikatnej pianki. Dokładnie spłukać skórę letnią wodą. W razie dostania się produktu do oczu, obficie przemyć je wodą.

 


Konsystencja olejku jest bardzo lejąca co powoduję, że łatwo rozprowadza się na twarzy, nie pieni się, jest łagodny dla cery i nie jest ciężki. Produkt nie zatyka porów, dzięki czemu skóra może swobodnie oddychać, nie powoduje żadnych zaczerwień i podrażnień. Twarz po nałożeniu olejku jest oczyszczona, gładka i przyjemna w dotyku. Zapach różany jest zdecydowanie moim ulubionym zapachem, nie jest to ciężki zapach, ale bardzo delikatny. Jak dla mnie to dobry kosmetyk, jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy i tu ukłon w stronę Bielendy za taką wspaniałą serię kosmetyków.

Jakie jest wasze zdanie na temat nowej serii kosmetyków z Bielendy ? Lubicie olejki do oczyszczania czy używacie innych kosmetyków, jestem ciekawa waszej opinii ;) Czekam na komenatrze, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Prześliczne opakowanie :) na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie przyciąga, ale i olejek jest godny uwagi ;)

      Usuń
  2. Olejek jest na mojej liście rzeczy do kupienia jak tylko wykończę inne żele do mycia buzi z pewnością kupię właśnie ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam inny, ale siostra mnie namówiła i wzięłam ten i nie żałuję ;)

      Usuń
  3. Nie używałam, ale chyba się skuszę.
    Co jak co, ale opakowanie jest przepiękne według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt opakowanie strasznie kusi ;)

      Usuń
  4. Kochana, ale to produkt do mycia twarzy :) Bo w zastosowaniu masz opisany olejek nawilżający (małe opakowanie z pipetką) :D
    A co do tego olejku do mycia twarzy to jest fantastyczny i bardzo się z nim polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku dziękuję, już zmieniłam ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam tą serię kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, myślę jeszcze nad resztą ;)

      Usuń
  6. nie przepadam za zapachem róży w kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mialam zbyt wielu produktów tej firmy :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele słyszałam o tym olejku i chyba w końcu się na niego skuszę :) Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się skuś ;) również pozdrawiam

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ja tak samo ;) u mnie zaczęło się od kremu

      Usuń
  10. Nie miałam go, ale chętnie jak spotkam to przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio będąc w Rossmanie zastanawiałam się nad jego zakupem i chyba dzisiaj pojadę po niego ;) Zachęciłaś mnie ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że cię zachęciłam ;) pozdrawiam

      Usuń
  12. Uwielbiam olejki, więc czuję że ten również by mi się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę oczywiście znam, ale szczerze mówiąc miałam od nich może tylko jedną maseczkę w saszetce :) Używam teraz zupełnie innych kosmetyków. Olejki czyszczące bardzo lubię tak ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś go będziesz chciała przetestować ;) pozdrawiam

      Usuń
  14. Od jakiegoś czasu interesuje mnie cała różana seria z Bielendy. Myślę, że niedługo na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ta seria jest na prawdę świetna ;)

      Usuń
  15. A ja o nim nie słyszałam. :) Ale chyba się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam na jego temat różne opinie, ale chyba się skuszę i wypróbuję na swojej buźce ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us