Różany tonik do twarzy - Evree, Facial Care

wtorek, 7 lutego 2017 17 komentarzy

Witajcie, ostatnio dużo różanych kosmetyków zagościło w mojej kosmetyczce, zaczęłam od kremu do rąk, poprzez olejek aż po tonik do twarzy. Czy tylko mnie ten zapach tak przyciąga do siebie ? Dziś wpis poświęcony różanemu tonikowi ze słynnej firmy Evree.. Na dole podlinkowałam wam wpisy o różanych kosmetykach, więc jeśli, któryś przegapiłyście to możecie to nadrobić ;) 



Działanie :
Evree różany tonik do twarzy wzmacnia skórę, poprawia jej kondycję i odmładza. Bezpośrednia aplikacja na twarz przyczynia się do bardziej wydajnego wnikania składników odżywczych w skórę. Odświeża skórę i nadaje makijażowi naturalne wykończenie. Formuła produktu składa się z wody różanej i kwasu hialuronowego.Woda różana tonizuje i przywraca naturalne pH. Wycisza zaczerwienienia. Wzmacnia naczynia krwionośne. Kwas hialuronowy zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i wygładzenie. Alantoina łagodzi, przynosi komfort, delikatnie napina skórę. W rezultacie cera będzie nawilżona, wzmocniona, ujednolicona i widocznie odmłodzona.

Sposób użycia : 
Spryskać twarz, szyję i dekolt rano i wieczorem. Można dodatkowo delikatnie wklepać w skórę.




Tonik Evree, Facial Care ma przepiękny zapach, delikatny, nie drażniący, świetnie nawilża skórę. Jest łatwy w aplikacji dzięki atomizerowi, ja nie stosuje go od razu na twarz lecz na wacik, a dopiero potem wsmarowuje go w skórę twarzy.  Jest bardzo wydajny, szybko wchłania się w skórę, zmniejsza zaczerwienienia, już po kilku użyciach widać stanowczą poprawę, twarz staje się wypoczęta i świeża. 



Spotkałyście się wcześniej z tą firmą ? Jakie macie opinie na temat ich produktów ? Pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Mam krem do rąk marki evree, a o toniku jedynie słyszałam/ czytałam.
    Może skusze się w tym miesiącu na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jak na razie tylko ten tonik z tej firmy, ale nad kremem też się muszę zastanowić ;)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie, chociaż ja chyba jestem miłośniczką mleczek do twarzy :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę toniki i płyny micelarne ;)

      Usuń
  3. Miałam ten tonik i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy produkt z firmy Evree, ale polecam ;)

      Usuń
  5. nie znam tego produktu,ale moim ulubionym płynem micelarnym/tonikiem jest ten z garniera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam kiedyś z Garnier ale warto też testować inne rzeczy ;)

      Usuń
  6. Mam ochotę go wypróbować, bardzo lubię toniki w sprayu, a o tym czytałam wiele pozytywnych opinii. Jestem ciekawa jak się dogada z moimi naczynkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tego produktu, ale mam wielką ochotę go wypróbować! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tylko krem do rąk z tej firmy, ale jest super, a o toniku myślę od dawna :) super tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam go! Teraz zastąpiłam go wodą różaną z Ikarov, która posiada niesamowity zapach, świetne działanie, ale nie daje takiego uczucia odświeżenia i orzeźwienia, jak Evree.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również jestem na etapie testowania tego produktu, który otrzymałam w grudniu. To mój pierwszy produkt Evree i póki co jestem zadowolona. Zastanawiam się jakby działał jako fixer do makijażu. Ma prosty, krótki skład, bez żadnych dodatków, więc nie powinien zapchać twarzy po aplikacji kolorówki... :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam zamiar go kupić, ale niestety słyszałam o nim słabe opinie :/ jednak bardzo lubię toniki z atomizerem i różaną wodę w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !