Styczniowe momenty na zdjęciach

sobota, 4 lutego 2017 30 komentarzy
Witajcie kochani ! Jak zdąrzyliście zauważyć na moim blogu pojawiły się pewne zmiany w postaci nowego wyglądu ;) nie mogłam się już doczekać tej zmiany, bo bardzo mi brakowało czegoś nowego tutaj. I mam swój wymarzony design, dzięki przemiłej Joasi z bloga http://vejjs.blogspot.com/. Jeśli chcecie coś zmienić u siebie to polecam wybrać właśnie pomoc Asi ;) Ja dziękuję jej z całego serduszka ♥ 

A teraz trochę o dzisiejszym wpisie! Wiem, że te wpisy z podsumowaniem miesiąca zawsze cieszą się dużą oglądalnością.. Jednak w styczniu nie robiłam aż tylu zdjęć, ponieważ jest to ostatni miesiąc mojej ciąży i w gruncie rzeczy więcej czasu przeleżałam niż robiłam jakieś zdjęcia, no ale coś tam się uzbierało i mogłam kontynuować serię miesiąca w zdjęciach ;) z czego się bardzo cieszę. W podsumowaniu następnego miesiąca, czyli lutego na pewno będzie obszerny post, bo będzie już ze mną i z moim narzeczonym nasz synek ;) więc spodziewajcie się dużej ilości zdjęć dziecięcych. 



1. Prezent od ukochanego ♥ 
2. Prezent od siostry 
3. Chwila przyjemności 
4. Kombinezon dla naszego synka 


1. Smakołyki od tatusia ♥
2. Korektor pod oczy, Catrice
3. Planowanie tygodnia 
4. WOŚP 2017 


1. Książka o urodzie ( niedługo recenzja na moim blogu )
2. Drugie urodziny bloga ♥
3. Kawusia popołudniowa 
4. Kolejne spodenki dla naszego przystojniaczka 

I powiedzcie mi, co myślicie o poszerzeniu tematyki bloga o macierzyństwo i ciąże ? Bylibyście ciekawi jak ja to wszystko odczuwałam ? Czy wolicie, żeby blog był nadal lifestylowy ; ) czekam na wasze opinie ♥


Komentarze

  1. fajny mix lubię takie posty :) ładny wygląd bloga :)
    pozdrawiam, MADZIASTYLEE

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wszystko w paski i mojej córce też przemycam takie rzeczy do szafy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja mam pełno i w paski i we wzorki, oszalałam na punkcie tych małych ubranek ♥

      Usuń
  3. jestem ciekawa jak podoba Ci sie ksiazka,mi sie bardzo przyjemnie czytalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niedługo napiszę o niej recenzję ;)

      Usuń
  4. Szczęśliwego rozwiązana kochana! Zdjęcia bardzo ładne, lubię takie posty ;) Co do książki o urodzie Koreanek, w najnowszym wpisie u mnie jest właśnie jej recenzja. Czekam na Twoją, jestem ciekawa jakie masz zdanie o tej książce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne momenty, od narodzin pewnie będziesz robić zdecydowanie więcej zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to na pewno ;) już mam dużo zdjęć z brzuszkiem hihi a gdzie jak mały się urodzi.. foldery będą pękać w szwach ;)

      Usuń
  6. Bardzo lubię tego typu posty! <3 Jak najbardziej jestem za poszerzeniem tematyki bloga :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi narobiłaś ochoty na czekoladę! A tak się staram żeby nie jeść nic słodkiego... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja ostatnio mam masę słodkiego pochowanego w szafkach ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny nowy wygląd bloga :) I super podsumowanie, też planuję takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) ja podsumowanie robię już od ponad roku i polecam każdego je robić ;)

      Usuń
  9. Bardzo fajny mix, całość wygląda niezwykle spójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny mix, bardzo podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny przegląd zdjęć! :) czekam na recenzje książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia :) życzę Ci pomyślnego rozwiązania :) śliczne ciuszki dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam dziecka i nie jestem mamą (jeszcze ;) ) ale lubię czytać takie wpisy więc jestem chętna na taki dział na Twoim blogu :)
    Ciekawy wpis, lubię podsumowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to strasznie się cieszę, że jest więcej osób które są na TAK na poszerzenie tematyki ;) pozdrawiam

      Usuń
  14. Kochana życze szczęśliwego rozwiązania skoro już tak blisko to wizyty maluszka na świcie- ten kombinezon jest uroczy! spodobał mi sie również korektor :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :D Sądzę, że taki mix na blogu będzie dobry :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !