Wishlist / wiosna 2017

wtorek, 21 lutego 2017 41 komentarzy
Witajcie ! Na początku chciałabym wam bardzo podziękować za komentarze i miłe słowa pod ostatnim wpisem ♥ aż serce się raduję i wzrasta mobilizacja do bycia z wami, wszystko dzięki Wam kochani czytelnicy. Dziękuję, dziękuję, dziękuję za wszystko, za to, że jesteście ze mną i tak chętnie czytacie mojego bloga ;* Dziś w poście postanowiłam stworzyć swoją wishlist na wiosnę tego roku ! Jesteście ciekawi w co chciałabym zainwestować ? ;) To zachęcam do przeczytania dzisiejszego postu..


1. Modoterapia, czyli po co mi tyle ubrań, Antonina Samecka
Ubrania opowiadają twoją historię, nawet kiedy milczysz. Decydują o tym, jak odbierają cię inni, ale przede wszystkim, jak ty odbierasz samą siebie. W tej książce znajdziesz prostą instrukcję obsługi mody. Dowiesz się, co zrobić, by ubrania dodawały ci pewności siebie. Jak ubranie wpływa na emocje? Czy ubrania mogą zmienić osobowość? Czy moda pomaga w osiąganiu celów? Odpowiadają między innymi Karolina Sulej („Wysokie Obcasy”), Maja Naskrętska („Pani”), Piotr Zachara (wieloletni naczelny magazynu „In Style”).

2. Paletka do konturowania, Makeup Revolution
Makeup Revolution to zestaw trzech kosmetyków, niezbędnych do nadania twarzy wymarzonych kształtów - bronzer, rozświetlacz i róż. Dzięki temu zestawowi skorygujesz kształt twarzy, nadasz cerze świeżości i młodości. Pudry posiadają aksamitną konsystencję, idealnie rozprowadzają się po twarzy i trwają na niej długi czas.

3. Lampa pierścieniowa
Lampa ma fluorescencyjną energooszczędną i niskotemperaturową żarówkę, która jest wymienna. Świeci równomiernie rozproszonym światłem. Współczynnik odwzorowania barw, temperatura światła odpowiada światłu dziennemu. Idealna do video oraz fotografii macro, fotografii produktów, fotografii bezcieniowej, jak również do zdjęć portretowych, legitymacyjnych i wiele innych. Ostatnio stała się bardzo popularna jako element w salonach urody do wykonywania makijażu. Pierścieniowy kształt powoduje powstanie efektu okręgu w oku, którego nie uzyskamy używając softboxu. Lampą możemy fotografować ze środka źródła światła, oświetlony z bliska obiekt, uzyskuje na zdjęciu, równomierne oświetlenie ze wszystkich stron. 

4. Pędzel Deni Carte, HB12   
Seria Deni Carte " Classic ",skośny pędzel do modelowania rysów twarzy. Pozwala na precyzyjne nakładanie różu, bronzera lub kosmetyków rozświetlających. 

5. Skóra owcza, Ikea
Dywanik, który jest słynny już wszędzie.. dla mnie byłby idealny jako tło do zdjęć ale i jako element ozdobny do mieszkania. Miałam kupić go już jakiś czas temu, ale zawsze były ważniejsze rzeczy. 

6. Catrice, HD Liquid Coverage 
Druga Skóra. Podkład HD Liquid Coverage to wygładzona cera z efektem “high definition”. Wyjątkowo lekka formuła, którą aplikuje się pipetą, oferuje wysokie krycie i utrzymuje się na skórze do 24 godzin. Cera wygląda nieskazitelnie, a przy tym naturalnie, podkładu nie czuć na skórze. Skóra jest gotowa na światła jupiterów i bycie w centrum kamery.


I to koniec mojej wiosennej listy zachcianek, spodobało się wam coś z mojej listy ? A może podsunęłam wam pomysł na to co możecie sobie kupić ? ;) Czekam na wasze zdanie, miłego dnia wam życzę ♥


Komentarze

  1. Ciekawa ta Twoja lista:) podkładu z Catrice w odcieniu chyba do mnie pasującym (010) nie można dostać :(
    Mi się marzy paletka czekoladka z too faced. Z drugiej strony zastanawiam się czy będę jej używać:P
    Będę zaglądać do Ciebie regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety nigdzie nie mogę dostać tego odcieniu podkładu, ale nie tracę nadziei na jego kupno ;) bardzo mi miło, że zostajesz u mnie na dłużej ♥

      Usuń
  2. Świetna lista , również chciałabym 3,5 i 6 <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci, żebyś spełniła swoje zachcianki ;)

      Usuń
  3. Również zwróciłam uwagę na ten dywanik, jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) juz od dawna mam go kupić, ale nie mogę się zebrać jakoś.

      Usuń
  4. Mogłaś przy każdym punkcie napisać, dlaczego chciałabyś kupić konkretną rzecz. Niemniej jednak post ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też planuję zakup lampy pierścieniowej. Nareszcie skończy się mój problem ze zdjęciami i z malowaniem klientek w ciemnych pomieszczeniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ze zdjęciami, przyda się mała pomoc takiej lampy ;)

      Usuń
  6. Lampa pierścieniowa też by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że coraz więcej osób z chęcią by przygarnęło tą lampę ;)

      Usuń
  7. Przydałaby mi się taka lampa pierścieniowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpisz ją na swoją listę wydatków, albo od razu zainwestuj ;)

      Usuń
  8. Na podkład Catrice poluję już jakiś czas, ale najjaśniejszy odcień jest bardzo rozchwytywany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, masz rację, ja zawsze jak chce kupić to są same ciemne kolory..

      Usuń
    2. Wczoraj widziałam na kosmetyki z Ameryki wpis że uzupełnili te podkłady i są najjaśniejsze. Weszłam wieczorem i już nie było ;(

      Usuń
    3. No nieźle.. szybko się rozchodzą ;p

      Usuń
  9. Książka mnie zainteresowała :) A lampę gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. modoterapię kupiłam ostatnio w biedronce za 25zł, może jeszcze jest :) mam wełnę owczą z ikei ale sztuczną i szczerze mówiąc po czasie robi się z tego dywana wielka masakra. I jest mikroskopijnych rozmiarów, jako tło do zdjęć zdecydowanie za małe. Mi np. widać podłoge gdy chcę zrobić zdjęcie w kwadracie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam jej u siebie w Biedronce ;( a z tym dywanikiem to myślę jeszcze nad tym, że kupić w sklepie z nakryciami taki kawałek materiału sztucznej wełny ;)

      Usuń
  11. U mnie na wishliście wiosna/lato 2017 jest paletka Zoevy Caramel Melange i zestaw startowy do hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie doszedł jeszcze zestaw startowy z Semilac ;)

      Usuń
  12. 2 i 4 z checią bym zakupiła :) Mam nadzieję, że wszystko z tej listy trafi do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampa to kolejna rzecz w którą chce zainwestować, jeśli chodzi o blogowanie ;)
    Dywanik nabyłam w tym roku, z tego co pamiętam były dwie wersje (tańsza i droższa), różniły się tym, że jedno futerko było sztuczne a jedno prawdziwe. Ja postawiłam na to drugie a Ty które chciałabyś zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  14. Na mojej liście też widnieje dywanik z Ikei, zbieram się do zakupu tego cuda od dawna :) Podkład Catrice kupiłam sobie niedawno i na razie mam mieszane uczucia, do suchej cery zdecydowanie ideałem nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lampa pierścieniowa i dywanik z Ikei również chodzą mi po głowie i mam nadzieje, że uda mi się kupić te dwie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tę paletkę z Revolution i byłam z niej bardzo zadowolona :) dobrze trzyma się twarzy i daje bardzo naturalny efekt :)
    ciekawa lampa, chyba sama zainwestuję w taką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również muszę zakupić paletkę do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie ten podkład Catrice i mam zamiar go sprawdzić :) Książkę ostatnio kupiłam w Empiku, to przyjemnie napisana pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam w Ikea skórę owczą ;) Naturalna 150 jednak sztuczna 50 :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W szkole używam lamp pierścieniowych do fotografowania bukietów i prac które wykonaliśmy na zajęciach i totalnie mnie one zauroczyły, och jak fajnie by było posiadać ze dwie sztuki na własny użytek w domu! No i ta skóra... och jak ona za mną chodzi... ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. życzę spełnienia całej listy! ten dywanik super<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś kupiłam ten dywanik z Ikei, piorę go w pralce i nic się nie dzieje, cudownie mi służy :) Na mojej wish liście sa na pewno nowe balerinki :)

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten podkład z Catrice jest także na mojej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. lampa pierścieniowa jest naprawdę niezastąpiona przy fotografowaniu produktów na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dywanik rewelacja. Uwielbiam takie milusie materiały:-)
    zapraszam na moja wishliste
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !