Semilac set effective

czwartek, 20 kwietnia 2017 8 komentarzy
Marki Semilac nie trzeba przedstawiać, każdy na pewno coś o niej słyszał. Ja w końcu mogłam zamówić sobie zestaw startowy i spróbować sił w robieniu hybryd. Początki bywają trudne, każdy to wie i na pewno tego doświadczył, ale śmiało mogę stwierdzić, że nauka czyni mistrza ! Dlatego nie poddaje się i cały czas ćwiczę. 

Jaki zestaw wybrałam ? Miałam do wyboru trzy zestawy startowe, każdy za inną cenę i z innymi elementami. Ja postawiłam na zestaw Semilac Set Effective Led 9W. Co znajdowało się w tym zestawie ? Myślę, że zawartość jak na początek w zupełności wystarczy, wiadomo, że z czasem to będzie za mało i trzeba będzie zaopatrzyć się w coś lepszego, ale ten zestaw który posiadam jest zestawem tak zwanym do nauki wykonywania manicure hybrydowego. 




Co znalazłam w pudełku ? 
♥ Semilac Base 7ml,
♥ Semilac Mini 3 ml (022 Mint, 130 Sleeping Beauty, 032 Biscuit, 068 Delicate Red, 079 Dark Green)
♥ Semilac Top 7ml,
♥ Waciki bezpyłowe 250 szt,
♥ Semilac Acetone 50 ml,
♥ Semilac Nail Cleaner 50 ml,
♥ Semilac Striper,
♥ 2 drewniane pilniki,
♥ blok polerski,
♥ lampę Semilac UV LED 9W.
Cena zestawu 148 zł.











Na zdjęciu odrost tygodniowy, musicie mi wybaczyć takie zdjęcia ale jak malowałam paznokcie od razu to nie miałam kiedyś zrobić zdjęć. 


Komentarze

  1. Ja też mam zestaw startowy semilaca:) Muszę Ci powiedzieć, że bardzo szybko rosną Ci pazurki, bo jak na tydzień to całkiem duży odrost:) i nie wiedziałam, że Semilac ma wersję mini!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że w końcu zaczęłaś bawić się w hybrydki! Życzę w takim razie powodzenia i głowy pełnej szalonych wzorków :D To Twoje pierwsze własnoręcznie wykonane paznokcie? Jak na pierwszy raz to wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się kiedyś taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierz, że te lakiery mini będą lepsze jak chcesz robić paznokcie tylko sobie :) lepiej mieć kilka mini niż kilka tych większych bo wiadomo, że i tak ich do końca nie zużyjesz a po roku zaczynają się psuć i nie trzymają się już tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz firme ktora hybrydy mini ma w ofercie? Bo z tym jest chyba klopot...

      Usuń
  5. szybko Ci rosną pazurki, też mam ten semilacowy zestaw, zawiera wszystko czego potrzeba do wykonywania hybrydek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Korci mnie ten zestaw. Nie drogi, poręczny, dobry na początek 😜

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tymi małymi opakowaniami semilaca, można wypróbować więcej kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us