Słynny miś szumiś - Whisbear

poniedziałek, 17 kwietnia 2017 6 komentarzy
Witam was kochani i od razu na wstępie chciałabym napisać kilka słów co ostatnio dzieję się u mnie i dlaczego zaprzestałam pisać posty. Jak wiadomo gdy pojawia się na świecie taka mała istotka, która wywraca nasze życie do góry nogami, wtedy nic już nie jest takie samo jak przedtem. Mały człowieczek skradł serca każdego kto go tylko zobaczył, a rodziców szczególnie ♥ Cieszymy się z każdego dnia razem i nie umiemy już sobie wyobrazić gdyby nie było naszego synka z nami. Co idzie za codzienną opieką nad dzieckiem ? Każda matka wie, że życie codzienne nabiera innego sensu. Nie liczą się kosmetyki, nowe ubrania, gadżety i inne różności, liczy się dziecko i to, żeby było mu jak najlepiej, dlatego też tak bardzo mnie mało na blogu. Możecie jednak mnie obserwować na moim profilu na Instagramie, tam jestem znacznie częściej. Ale wracając do pisania dla was, to możliwe, że coś z tego wyjdzie ;) mam tak kochaną osobę u swojego boku, która nie pozwoli na to, abym zrezygnowała ze swojego hobby i tego co dawało mi tyle przyjemności. Więc bądźcie dobrej myśli ♥

Przejdźmy już do sedna dzisiejszego postu, trudno byłoby nie zauważyć ile szumu zrobiło się w okół szumiącego misia z firmy Whisbear, czy pomaga ? Jak działa i jakie są jego korzyści ? Przeczytacie w dzisiejszym wpisie. 



Oryginalny Szumiący Miś Whisbear wspiera noworodki i niemowlęta w spokojnym śnie, a także w ich sensorycznym rozwoju. To także wspaniały pomocnik każdej mamy. Whisbear to innowacyjna zabawka ze specjalnie opracowaną funkcją CRYsensor, dzięki której miś czuwa całą noc nad snem dziecka, a gdy wykryje płacz dziecka automatycznie włączy uspokajający szum. To pierwsza szumiąca zabawka w całości stworzona i produkowana w Polsce. Whisbear zdobył nagrody i pozytywne opinie rodziców i specjalistów z całego świata.

Rodzaj dźwięku i jego brzmienie to gwarancja skuteczności i bezpieczeństwa Szumiącego Misia Whisbear. Urządzenie szumiące białym szumem, przypomina dziecku dźwięki znane z życia płodowego. Whisbear emituje specjalnie wyselekcjonowany biały szum, opakowany w najnowszej generacji podzespoły elektroniczne. Wysoka jakość dźwięku sprawia, że szum jest miły i bezpieczny dla dziecięcego ucha. Szum misia został przetestowany przez tysiące maluchów i ich rodziców na całym świecie.




Inteligentna funkcja CRYsensor analizuje dźwięki otoczenia i jest szczególnie wrażliwa na płacz dziecka, dzięki czemu Whisbear automatycznie uruchamia się tylko wtedy, gdy jest potrzebny.
Jak to dokładnie działa? Po 40 minutach szumienia Whisbear łagodnie wycisza się i przechodzi w tryb czuwania. To czas w którym śpiący maluch przechodzi do fazy głębokiego snu. Gdy Whisbear rozpozna płacz czy niespokojne ruchy budzącego się dziecka, zareaguje uspokajającym szumem, a po 20 minutach działania ponownie przejdzie w tryb nasłuchu. Misia można przyczepić ( za pomocą magnesów znajdujących się w jego rączkach ) na łóżeczku, do wózka lub po prostu położyć koło dziecka.




 W naszym przypadku szumiący miś okazał się strzałem w 10 ! Nasz malec zasypia przy nim bez problemu, jest także pomocny przy uspokajaniu, szczególnie w nocy gdy Kubusiowi się coś przyśni i zaczyna płakać. 

Koszt takiego misia wyniósł nas 116 zł z przesyłką, dostawa była szybka i sprawna, w ciągu dwóch dni mieliśmy misia u siebie ;) Jest to mega fajna sprawa z tym szumiącym misiem i cieszę się bardzo, że odżałowałam i kupiłam tą przytulankę, bo nie wyobrażam sobie jakbym musiała włączać co chwilę odkurzacz lub suszarkę, żeby mały królewicz się uspokoił ;) 



Jakie wy macie zdanie na temat szumiącego misia ? Może są tu jakieś mamy które także wspomagają się tym misiem ? ;) Czekam na wasze komentarze, pozdrawiam ♥




Komentarze

  1. może taki miś znalazłby u mnie jakieś zastosowanie :) o ile wcześniej mój pies by się nim nie zainteresował i przygarnął do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje, ale widzę że jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas wystarczyła aplikacja na telefon :) Co prawda czujnika nie ma, ale nasz brzdąc nieczęsto potrzebował pomocy szumów a gdy już zaszła potrzeba to takie rozwiązanie się sprawdzało.

    OdpowiedzUsuń
  4. O takim misiu pierwszy raz usłyszałam, gdy przyszliśmy w odwiedziny do koleżanki, która została mamą. Gdy Mały zaczynał marudzić i płakać włączyła mu tego misia i po chwili dziecko się uspokajało. Miś uspokoił również wszystkich dookoła, przyznam szczerze sama poczułam się senna ;) Fantastyczne urządzenie, będę o nim pamiętać na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będziemy mieli już swoje maleństwo na pewno go kupimy. Dużo pozytywnych opini o nim jest więc myślę, że i nas nie zawiedzie.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us