Blogowanie a macierzyństwo

poniedziałek, 15 maja 2017 9 komentarzy


Witajcie, na dłuższą chwilę, nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo brakuje mi bycia tutaj i pisania dla was nowych postów, jednak nie wszystko idzie tak jak byśmy chcieli. Kiedy przeglądam blogi innych dziewczyn zastanawiam się dlaczego u mnie blog zszedł na drugi plan. Przecież są matki blogerki, które pomimo tego, że mają dziecko lub dzieci mają czas na blogowe sprawy i jestem ciekawa jak one to robią. Może jest wśród Was mama, która powie mi jak sobie z tym radzi ? ; )

Gdy nie byłam w ciąży byłam mega związana z blogiem, nie wyobrażałam sobie dnia bez tego, żeby nie wejść i nie zobaczyć nowych wpisów innych blogerek a także przeczytać nowe komentarze pod wpisami. Wszystko się jednak zmieniło z dniem narodzin Jakuba. To na nim teraz się głównie skupiam i to on stał się teraz dla mnie najważniejszy a wszystko inne poszło na bok. 


Kiedyś ktoś spytał mnie czy żałuję, że zostałam mamą ? Odpowiedź jest P R O S T A , nigdy, przenigdy nie będę żałować że w takim wieku zostałam mamą. Nie oddałabym synka nikomu, cieszę się bardzo, że jestem mamą i że tak właśnie potoczyło się moje życie. Nie wyobrażam sobie dnia, ani nawet godziny bez Kuby. Fakt zdarzają się ciężkie dni, bo jak to przy malutkim dziecku bywa, są bóle brzuszka, marudzenie, płacz z niewiadomego powodu, ale takie są właśnie uroki macierzyństwa. Nasze mamy na pewno też nie miały z nami łatwo a pomimo tego, każdy z nas jest wspaniałym człowiekiem na jakiego wychowali nas nasi rodzice. Dlatego zarówno ja jak i mój przyszły mój a tata Kubusia chcemy dać wszystko co najlepsze naszemu synkowi. 










Jesteśmy dumnymi rodzicami i każdego dnia udowadniamy, że dajemy sobie radę z wychowaniem tego słodkiego maluszka. Mam wielką nadzieję, że gdy Kubuś podrośnie to będę mogła wrócić do regularnego pisania, ale jak na razie jest to nie możliwe. Chociaż bardzo bym tego chciała, no cóż życie pisze różne scenariusze, ciekawe jaki będzie Twój. 



Komentarze

  1. Odkąd urodziłam córeczkę także mam mniej czasu i to nie tylko na bloga ale inne rzeczy i mimo to bardzo się cieszę, że ją mam. Podziwiam mamy, które potrafią codziennie dodawać posty i zajmować się domem i dziećmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również podziwiam takie mamusie, jestem ciekawa jak one to godzą ;)

      Usuń
  2. Ja jestem mamą 1,5 rocznej Martyny i bloguję kiedy mam czas :) Mieszkamy sami, nikt nam nie pomaga w opiece nad Małą. Generalnie praktycznie non stop przebywa ze mną, ale da się blogować. Na początku, było mi trudno się ogarnąć, ale teraz jest lepiej. Szkoda tylko, że moje dziecko od początku nie lubi spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też mieszkamy sami, ale jednak jeszcze nie wypracowałam jakiegoś systemu, żeby pogodzić blogowanie i opiekę nad małym ;)

      Usuń
  3. Planujemy założyć rodzinę po ślubie, który już za 2 tygodnie :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już za 2 tygodnie ? Ale ten czas leci ;)

      Usuń
  4. Ja odkąd urodziłam Alę mam więcej czasu na blogowanie. Ba! Nawet podjęłam się dziennikarstwa i prowadzę bloga pewnej firmy, zaczynam też współpracę z innymi. Do tego dom posprzątany jak nigdy a z córeczka też spędzam sporo czasu. Są dni, że nie wiem jak się nazywam. Ja chyba lubię życie na wysokich obrotach a brak czasu jeszcze bardziej mnie motywuje. Brakuje mi tylko leniwych wieczorów przy książce... Może kiedyś naskrobię na blogu, jak udaje mi się robić tyle rzeczy przy (aktualnie) 4 miesięcznej córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym przeczytała taki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mądry wpis. :) niestety w życiu ciągle coś się zmienia, a blog to przecież tylko dodatek, a nie priorytet. najważniejsza jest rodzina, bliscy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !