Cztery Pory Roku / masło do skórek i paznokci

poniedziałek, 26 czerwca 2017 10 komentarzy
Robiąc hybrydy używałam zawsze oliwki do nawilżania paznokci i skórek, ale ostatnio wpadł w moje ręce jeden w wielu kosmetyków firmy Cztery Pory Roku. Jest nim masło do skórek i paznokci z witaminą E i masłem shea. 



Od producenta :
Masło firmy Cztery Pory Roku dzięki skoncentrowanej formule skutecznie pielęgnuje suche i osłabione skórki wokół paznokcia. Poprawia ich elastyczność oraz zapewnia długotrwałe nawilżenie. Pozostawia na skórkach warstwę ochronną, która zabezpiecza je przed pękaniem i zadzieraniem. Masło shea i olej ze słodkich migdałów, wygładzają skórki, a witamina E i F skutecznie je odżywiają przywracając paznokciom zadbany wygląd. 





Masło zamknięte jest w małym 15 ml słoiczku, ma lekką konsystencję, łatwo się aplikuje na skórki i paznokcie i ma piękny kwiatowy zapach. Świetnie radzi sobie z nawilżaniem skórek, a co za tym idzie ułatwia ich usuwanie, dość szybko się wchłania i długo utrzymuje. 






Jak dla mnie jest to kosmetyk godny polecenia. Znajdziecie go w drogerii Rossmann za niecałe 7 zł.. Napiszcie czego wy używacie do nawilżania skórek i paznokci, pozdrawiam ♥



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie ale już podbił moje serce, pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie pozostało nic innego jak kupno ;) pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Osobiście zawsze stawiałam na oliwki , ale ten produkt wydaję mi się rewelacyjny i chętnie się w niego zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam oliwki, ale chciałam wypróbowac coś innego i ten produkt jest o niebo lepszy od oliwki ) pozdrawiam ♥

      Usuń
  4. Nie wiedziałam o jego istnieniu, tyle razy byłam w Rossmannie i nigdy na niego nie trafiłam. Na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie słyszałam o nim, ale będąc kiedyś w Rossmannie własnie przypadkowo na niego trafiłam i wzięłam do testowania ;)

      Usuń
  5. Przydaloby mi sie do skorek takie maslo.

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us