Czy podkład helathy mix od Bourjois pokonał L'oreal true match?

piątek, 23 czerwca 2017 16 komentarzy
Od pewnego czasu zaszły pewne zmiany w moi makijażu.. jak dotąd na mojej twarzy pojawiał się podkład z firmy L'oreal, True Match 2N, tym razem spróbowałam a w zasadzie dałam się namówić na coś nieco innego. Healthy mix od Bourjois kupiła sobie moja siostra, ale jednak jej nie przypadł do gustu, więc pomyślała o swojej kochanej siostrze hihi.. 




Na początku sceptycznie podchodziłam do zmiany podkładu, jednak True Match ( na taką letnią pogodę ) zaczął bardzo ciemniej po nałożeniu.. była po prostu pomarańczowa, sama nie wiem dlaczego tak się z nim stało, do tej pory był moim ulubionym podkładem.. ale od razu go nie skreślę, dam mu za jakiś czas następną szansę. Wracając do Healthy Mix pomyślałam, że pora na eksperyment i w ruch poszedł podkład z Bourjois, nr. Vanilla 52..

O podkładzie :
Owocowy podkład rozświetlający cerę, lekka formuła z łatwością radzi sobie z niedoskonałościami cery, jednocześnie nie obciążając jej. Rozświetla twarz, bez zbędnych drobinek, nadaje efekt zdrowej cery. Zaraz po zastosowaniu skóra jest miękka, gładka i widocznie ożywiona. Podkład nadaje się do każdego rodzaju skóry.





Ja na temat tego podkładu mogę powiedzieć tylko tyle, że jest to nawet dość dobry podkład, ale ma swoje wady. Krycie w porównaniu z True Match zdecydowanie przegrywa.. ale za to jest bardziej lekki, rozświetlenie strasznie widać na twarzy co ja akurat nie lubię i matuję to pudrem transparentnym z Rimmela.. Co do utrzymania się do twarzy, niby ma to być 16 godzin, ale nie mogę powiedzieć, że aż tyle trzyma się na skórze.. no chyba, że ktoś się poprawia co jakiś czas. 

Jak na razie go używam, bo nadaje się na takie ciepłe dni i odcień się nie przyciemnia tak jak to ostatnio robi podkład z Loreal o czym wam wspominałam wcześniej.. ale nie skradł on aż tak mojego serca.. po prostu jest jak na razie dobrze. 



Używacie lub używaliście tego podkładu ? jakie macie zdanie na jego temat, piszcie w komentarzach, jestem ciekawa waszego zdania o nim, pozdrawiam ♥


Komentarze

  1. Jeszcze nie miałam tego podkładu, ale może przy okazji kupię kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś o nim słyszałam, ale bardziej kusi mnie True Match.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeden True Match nie używany i leży w szafce, teraz króluje u mnie Healthy Mix ;)

      Usuń
  3. Używam loreal true match oraz bourjois :) oba są super gdyż oba mają inne działanie :) loreal u mnie spisuje się w problematycznych miejscach, które wymagają mocniejszego krycia natomiast bourjois nadaje się na dni w które nie wymagam mocnego makijażu :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz, mamy takie samo zdanie na ten temat, pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja jestem jak najbardziej na tak, codziennie do używam i jestem coraz bardziej do niego pozytywnie nastawiona ;)

      Usuń
  5. Fajnie, że testujesz, a potem dzielisz się z nami swoimi wrażeniami :)
    Pozdrawiam!!!
    grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wyrażać swoje zdanie na temat danej rzeczy i polecać innym ;)

      Usuń
  6. Ja posiadam z Astora skin match. Narazie nie zmieniam ale wlasnie kusi mnie ten z healthy mix i zastanawiam sie nad jego kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym go nie kupiłam.. bo byłam oddana True Match, ale teraz go używam codziennie i się przyzwyczaiłam do niego, więc jesli bym teraz miała kupić nowy podkład to wybiorę własnie ten ;) pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Jest dobry na upalne dni, bo nie czuć go na twarzy, ale jego trwałość jest tragiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.. musze nakładać go więcej w miejsca gdzie mam niedoskonałości, ale jest super lekki więc idealnie nadaje się na lekki makijaż ;)

      Usuń
  8. Moim zdaniem, jest bardzo przeciętny i z pewnością już do niego nie wrócę. Nie mam jakichś szczególnych zastrzeżeń, ale wydaje mi się, że to produkt jakich jest wiele na drogeryjnych półkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i leży w kącie bo robi mi nieproszonych kumpli jak tylko zmienili opakowanie bo z wcześniejszą serią mogłam go spokojnie używać tak teraz odpada i szukam czegoś nowego bo teraz mam za jasne odcienie na moją ciemną karnację 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us