MY NEW SHOPPER BAG / mamtorebke.pl

wtorek, 20 czerwca 2017 13 komentarzy
Mój torebkoholizm nie zna granic, kupuje nowe, sprzedaje stare i tak w kółko.. ale jak dobrze, że nie tylko ja tak mam, bo znam kilka osób, które potrafią za każdym razem ( gdy wychodzą z domu ) mieć inną torebkę.. Dobrze, że ja tak nie mam hihi Przejdźmy do sedna postu, kilka dni temu natrafiłam na stronę mamtorebke.pl zaczęłam przeglądać co maja do zaoferowania swoim klientom i ku moim zdziwieniu znajdowały się tam świetnej jakości torebki itp. dlatego zagłębiłam się bardziej w poszukiwania czegoś dla siebie.






Mamtorebke.pl to sklep internetowy z torebkami, kobiety kochają torebki, to uzupełnienie każdej stylizacji, zarówno codziennej jak i stroju na specjalne okazje. Mają tam duży asortyment torebek jak i plecaków czy portmonetek. 

Ja wybrałam shopper bag kuferek listonoszkę w odcieniu szarości z dodatkiem srebrnych drobinek. Torebka wykonana jest ze skóry ekologicznej lakierowanej, jest średniego rozmiaru, można nosić ją na ramię lub do ręki. 

Składa się z :
♥ dwóch komór oddzielonych kosmetyczką na zamek błyskawiczny
♥ w komorach znajduje się mniejsza kieszeń na zamek oraz dwie kieszonki
♥ wewnątrz jest podszewka
♥ posiada długi pasek max 110 cm, dzięki któremu można nosić ją przez ramię
♥ rączki torebki są regulowane, od 17cm - 26cm

Na stronie sklepu znajdziecie ten sam model torebki w wielu innych kolorach.







A czy wy jesteście torebkomaniaczkami ? Czy macie jedną swoją ulubioną torebkę z którą się nie rozstajecie ? Czekam na wasze komentarze, pozdrawiam ♥


Komentarze

  1. Także mam fioła na punkcie torebek hhee
    Twoja jest piękna i super letni odcień wybrałaś <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam niedawno tą, a już mam ochotę na inną, chyba czas wielki iśc na jakieś leczenie ;D

      Usuń
  2. Bardzo ładna i widać, że porządna.
    Też kupiłam sobie ostatnio torebeczkę, ale taką mniejszą :)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja
    z ważnego dla mnie wydarzenia ♥

    Mój blog: KLIK
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna i jaka pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na praktyczną a przy tym piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :) Kolor idealny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us