Nasze ostatnie miesiące na zdjęciach

środa, 28 czerwca 2017 12 komentarzy
Wracam do kategorii " Miesiąc w zdjęciach ", którą tak bardzo polubiliście.. ostatni taki przegląda zdjęć był w styczniu.. wtedy czekałam na ten wielki dzień a teraz mam to wszystko za sobą a przy sobie największe szczęście.. Dziś w poście możecie zobaczyć jak przebiegały moje ostatnie miesiące, zaczynając od końca lutego aż do teraz. Mam nadzieję, że będzie mi się udawać tworzyć takie wpisy na koniec każdego miesiąca, pozdrawiam ♥ I czekajcie niecierpliwie na kolejne wpisy, a muszę wam powiedzieć, że będzie ich sporo ! 

1. Niedzielny ootd
2. Śpiący synek
3. Selfie 
4. Espadrylki z Pepco

1. Trochę słodkości 
2. Nowy mani 
3. Torebka z mamtorebke.pl
4. Szare klasyczne szpilki

1. K*lips, nowy odcień
2. Garnier, płyn micelarny 
3. Selfie
4. Słoiki z Pepco

1. Manicure z Semilac
2. Promocja Rossmann
3. Podkład Healthy mix
4. Zestaw do hybryd marki Semilac

1. Czułości ♥
2. Po pierwszym szczepieniu
3. Tata i syn ♥
4. Pierwszy spacer


Komentarze

  1. Świetny mix <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam twojego bloga już od jakiegoś czasu i zainspirowałaś mnie z tą serią. :) Sama postanowiłam stworzyć coś takiego. :) Bardzo ciekawe zdjęcia. :) Widzę że za Tobą kilka udanych miesięcy. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanych i nieudanych hihi były wzloty i upadki, ale tak to już jest przy małym dziecku, ale dałam radę i już wiem co robić jak kiedyś będę miała drugie, pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Ale masz słodkiego synka! a ten kolorek z semilaca to mój ulubieniec, super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele kosmetyków ze zdjęć używałam ;) Buty z Pepco ładne, ale mnie jakoś dziwnie cisnęły w stopę od góry, więc się nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam większość tych kosmetyków no i zestaw z semilaca z Twojego zdjęcia, będzie Ci służył :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us