Strony

Paleta do konturowania - Wibo

sobota, 17 czerwca 2017 8 komentarzy
Kiedy była wielka promocja w Rossmannie -49 % oraz -55 % udało mi się zdobyć paletę do konturowania marki Wibo. Chciałam już kiedyś być posiadaczką zestawu do konturowania ale jakoś odkładałam to na późniejszy czas, aż nadarzyła się okazja. 




 Paleta do konturowania twarzy zawiera :
♥ prasowany puder w kamieniu
♥ rozświetlacz na kości policzkowe
♥ róż do policzków

Przyznam się pierwszy raz nie wyszedł doskonale, ponieważ nałożyłam za dużą "warstwę " rozświetlacza i efekt wyszedł tragicznie ale ale każdy uczy się na błędach. Uczę się za każdym razem gdy nakładam rozświetlacz i róż na twarz, jednak palety używam sporadycznie tylko na jakieś okazje, na co dzień wolę sam róż, który dopełnia delikatny makijaż. 






Co myślicie o paletach do konturowania ? Macie swoje ulubione marki i paletki, których uzywacie, jestem ciekawa waszych opinii, pozdrawiam ♥ 


Komentarze

  1. Mam tą paletkę i lada moment zdenkuję róż i bronzer. U mnie też pierwszy raz z nią nie był udany, ale jakoś się doszliśmy;) Bronzer daje przepiękny efekt, a róż to według mnie róż i rozświetlacz w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem palety do konturowania są super, jednakże nie mam swoich ulubionych marek, ani firm ponieważ się nie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to moja ulubiona paletka do konturowania, jestem zachwycona pięknym różem który mam na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię to Trio !
    Świetnie się sprawdza, według mnie rozświetlacz jest najlepszy :-)
    Pozdrawiam, obserwuję na nowo i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

About Me