Personalizacja, grawer lub zdjęcie, pomysł na upominek - ePrezenty.pl

piątek, 30 czerwca 2017 9 komentarzy



Urodziny, ślub, komunia, coś dla siebie ? A Ty nie masz pomysłu co kupić ? Idę Ci z pomocą, na pewno będziesz zadowolony i wybierzesz prezent na daną imprezę lub po prostu upominek bez okazji dla bliskiej Ci osoby a może sprezentujesz coś sobie. Ja miałam w tym miesiącu dwa ważne święta i postanowiłam zrobić niespodziankę narzeczonemu jak i sobie.

ePrezenty.pl to sklep internetowy z bogatym asortymentem upominków. Znajdziecie tam prezenty na różnego rodzaju okazję ale i rzeczy do użytku codziennego np. deski do krojenia, fartuchy, kubki i to wszystko z wybranym przez was grawerem, personalizacją lub zdjęciem.

U mnie wybór padł na trzy rzeczy. Z racji tego, że w tym miesiącu były dla mnie jak i dla mojej drugiej połówki ważne święta, wybrałam dla Niego dwa prezenty, jeden z okazji pierwszego Dnia Ojca, a drugi z okazji naszych 6 lat razem. 



Nieśmiertelnik z obustronnym grawerem, był to prezent z okazji naszej okrągłej rocznicy. Do wykorzystania miejsca miałam aż dwie strony blaszki, dlatego na jednej znajdują się nasze imiona, a na drugiej imię naszego synka i data jego urodzenia. Reakcja mojego narzeczonego na taki prezent była ogromnym zaskoczeniem dla mnie, ponieważ jeszcze ani razu nie widziałam go takiego zadowolonego z prezentu. Jednak to był strzał w dziesiątkę. 




Nie mogło zabraknąć prezentu dla mnie. Sprezentowałam sobie notes z własną personalizacją, który będzie idealnie nadawał się do zapisywania nowych pomysłów na bloga i ważnych spraw dla mnie. Notes ma dwie grubsze okładki, pierwsza jest ozdobiona małymi kolorowymi trójkątami oraz jednym dużym gdzie znajduję się podpis czyj jest notes, w moim przypadku jest to napis " Notes aneetine ". W środku notes ma grubsze kartki w linie, na każdej stronie do góry jest miejsce na temat i date.  






Ostatnią rzeczą jest kufel z grawerem " Kufel najlepszego taty Damiana " i jest on prezentem z okazji Dnia Ojca. Kiedyś przez przypadek zbiłam jeden kufel narzeczonemu i teraz nadarzyła się okazja, że dostał go prezencie. Nadaje się idealnie do piwa lub zwykłego napoju. Możecie zaprojektować swój własny napis na kuflu lub grafikę a może i wasze zdjęcie. 





Wszystkie rzeczy wykonane są bardzo starannie, solidnie i świetnie się prezentują. Były zapakowane szczelnie i nie było mowy o jakimkolwiek zniszczeniu. Istnieje również możliwość zapakowania prezentów w ozdobne opakowanie. Zamówienia realizowane są w ciągu 48 godzin na terenie Polski jak i za granicą. 

Polecam wam sklep ePrezenty.pl  z całego asortymentu na pewno znajdziecie ciekawe pomysły na wasze prezenty, uwierzcie jest w czym wybierać. Napiszcie mi co myślicie o personalizowanych prezentach dla bliskich ? Korzystaliście ze strony ePrezenty.pl ? Jeśli nie to koniecznie to nadróbcie, pozdrawiam ♥


Komentarze

  1. Korzystałam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszelkiego rodzaju zeszyty i notesy :D. Mogłabym mieć ich mnóstwo, dlatego ten pomysł podoba mi się najbadziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten notes jest cudny. :)
    Idealne miejsce na notatki, aby wszystko mieć w jednym miejscu. :)

    A z nieśmiertelnikiem bardzo fajny pomysł. :)
    Prezent jedyny w swoim rodzaju. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie rzeczy posiadające grawery! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły, szczególnie notes.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam personalizowany notes i jestem z niego niesamowicie zadowolona! ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka produktów od nich i jestem zadowolona ;) A te na prezent sprawdziły się idealnie :D

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us