Płyn micelarny 3 w 1 od Garnier

wtorek, 13 czerwca 2017 8 komentarzy
Po kolejnej przerwie w blogowaniu, przychodzę do was z recenzją płynu micelarnego z firmy Garnier. Używam tego płynu już od miesiąca i wyrobiłam sobie o nim zdanie, jesteście ciekawi czy polubiłam się z tą marką i płynem ? Dowiecie się tego poniżej ;)

Garnier Skin Naturals płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę ( twarz, oczy, usta ) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania, to pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu. 




U mnie przez ten okres czasu co go stosuję sprawdza się bez zarzutów. Bez problemu radzi sobie ze zmywaniem makijażu po całym dniu. Używam go w małych ilościach, ponieważ już kilka kropel nalanych na wacik pomaga w zupełności zmyć makijaż, dzięki temu produkt jest bardzo wydajny. Jest łagodny dla skóry dzięki czemu twarz jest rozluźniona i świeża. 




Polecam z całego serca ten oto płyn od firmy Garnier, jeśli chcielibyście go przetestować u siebie to w Biedronce dostaniecie go w promocyjnej cenie, dwa za 23 zł ;) Na prawdę warto. Napiszcie jakich wy używacie płynów micelarnych, może któraś z was również polubiła się z tym płynem, pozdrawiam ♥


Komentarze

  1. Ja używam dokładnie ten sam płyn od jakiegoś czasu i równie sobie chwalę jak TY :)
    Jest świetny

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, jest rewelacyjny jeśli chodzi o oczyszczanie ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś krem jakiś ale nie polubiłam go, ale za to płyn micelarny z tej firmy jest relacyjny, wypróbuj koniecznie ;)

      Usuń
  3. To jest mój numer jeden, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że to najlepszy drogeryjny micel. Uwielbiam i tą wersję i wersję z olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us