ISANA - czy olejek pod prysznic może mieć inne zastosowanie ?

czwartek, 6 lipca 2017 32 komentarze

Niedawno na blogosferze oraz Instagramie wybuchła fala na temat olejku pod prysznic z Isana. Jednak każdy używa go nie tylko do pielęgnacji ciała ale przede wszystkim do czyszczenia pędzli i gąbeczek do makijażu. 

Isana olejek pod prysznic, natłuszczający olejek, który pielęgnuje suchą oraz wrażliwą skórę. Pantenol oraz witamina E, chronią przed wysuszaniem, pH- przyjazne dla skóry, testowane dermatologicznie. 



Używam do nakładania podkładu gąbeczki Blend it, jest ona dostępna w sklepach internetowych a kilka miesięcy temu można było ją kupić w magazynie Glamour. Mi się jednak nie udało jej kupić jak była w dołączona do gazety i zamówiłam swoją na stronie Mintishop . Co do jej czyszczenia, to używam własnie tego olejku z Isana. Muszę powiedzieć, że gdyby nie dziewczyny z Instagrama nie wiedziałabym, że ten produkt nadaje się tak dobrze do mycia akcesorii do makijażu. 

Niewielka ilość olejku bez problemu oczyści gąbeczkę lub pędzle.  Olejek możecie kupić w Rossmannie, za 200 ml zapłacicie zaledwie 7 zł, jest bardzo wydajny, więc starczy na długi, długi czas. 

Napiszcie mi czego wy używacie do czyszczenia pędzli lub gąbeczek do makijażu, z chęcią poznam wasze opinie, pozdrawiam ♥



Komentarze

  1. Również używam go do mycia gąbeczek czy pędzli z korektora bądź pomad czy eyelinerów. Sam w sobie, w przeznaczeniu producenta, jako produkt pod prysznic, nie bardzo mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo, wolę zdecydowanie olejki lub balsamy o przyjemniejszym zapachu ;)

      Usuń
  2. Fajnie wiedziex o takim produkcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o nie jednym kosmetyku będziesz wiedzieć ;)

      Usuń
  3. Muszę wypróbować do mycia pędzli i gąbeczek go ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci jak najbardziej, zawsze miałam problem z domyciem gąbeczki a tu proszę takie cudeńko i problem znikł ;)

      Usuń
  4. Ja też go używam do mycia gąbeczek i pędzli, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę kupić go do mycia mojej gąbeczki z Mac'a do aplikacji podkładu ;)

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go używam właśnie do mycia pędzli i w sumie do tego nadaje się najlepiej, bo jakoś nie sprawdził się do kąpieli, bo wolę standardowe żele o zdecydowanie przyjemniejszym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę olejku bądź balsamy o nieco przyjemniejszych zapachach ;)

      Usuń
  8. Miałam ten olejek, ale nie byłam w stanie znieść jego zapachu, wyjątkowo mnie drażni ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gąbki myję właśnie olejkiem Isana (+ domywam mydełkiem antybakteryjnym Protex), zaś pędzle samym mydełkiem Protex, olejek może łatwo rozpuścić klej w skuwce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tego nie wiedziałam.. ja i tak pędzli używam sporadycznie, teraz częściej jest gąbeczka ;)ale będę miała to na uwadze

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;) jeśli widzę, że gąbeczka nie ma już takiego ładnego wyglądu to w ruch idzie pomocnik ;)

      Usuń
  11. Wstyd się przyznać,ale chyba jako jedyna nie miałam tego olejku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, zawsze możesz go kupić i być jego posiadaczką ; )

      Usuń
  12. Oo nie wiedzialam ze mozna nic czyscic pedzle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ;) nadaje się idealnie do tego.

      Usuń
  13. Ja właśnie też używam go do oczyszczania pędzli czy gąbeczki BB i nie ma lepszego produktu do mycia tych akcesoriów :) Dziś właśnie będę w nim kąpać cały mój zestaw z Zoevy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo go lubię, bo nic tak dobrze, że doczyści pędzli i gąbeczki ;)

      Usuń
  14. Również myję nim gąbeczkę BlendIt i pędzle, spisuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciągle o nim zapominam idąc do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zainstalowałam sobie aplikacje z listą zakupów i tam mogę sobie zapisywać wszystko to co mam kupić a potem odchaczać gdy coś kupiłam, polecam świetna sprawa ;)

      Usuń
  16. Znam ten olejek, ale jako produkt do kąpieli :) Do czyszczenia pędzli używam szamponu dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo o tym nie słyszałam ; ) i jest tak samo dobry w czyszczeniu co ten olejek ?

      Usuń
  17. U mnie do czyszczenia pędzli używam zwykłego szamponu, a do gąbeczek mydła w kostce(najczęściej Alterry) jest the best:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us