Letni manicure - SEMILAC

niedziela, 9 lipca 2017 26 komentarzy

Miałam kilkutygodniową przerwę od hybryd, musiałam trochę zadbać o regeneracji moich paznokci, bo były bardzo osłabione i co chwile się łamały. W ruch poszły odżywki i zabiegi kosmetyczne, aż w końcu paznokcie nabrały ładnego wyglądu, opiłowałam je na dany kształt i przyszedł czas na pomalowanie. Na początku wybrałam inny kolor, nieco bardziej letni i rzucający się w oczy.. ale coś mi nie pasowało i zdecydowałam się na odcień 032, jasnego różu i to było to ! 

Zdeydowanie brakowało mi czegoś lekkiego i delikatnego na paznokciach, więc ten kolor jak najbardziej do mnie przemawiał. Planuję poszerzyć gamę kolorystyczną lakierów, bo jak na razie, mam 5 kolorów, które były w zestawie startowym z Semilac. A mam już upatrzone kilka nowych kolorów, które z chęcią bym użyła do swojego manicure. 

 







Jakich wy najczęściej używacie lakierów ? Wolicie zwykłe czy hybrydowe? I napiszcie jakie marki lubicie i preferujecie, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Śliczny kolorek:) Ja lubię biel na paznokciach, jakieś róże i efekty syrenki czy jakiś brokat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę kupić efekt syrenki i kilka drobiazgów do manicure ;)

      Usuń
  2. Ostatnio zwykle, szybkoschnace z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam dawno lakierów z tej firmy ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Biscuit i często ląduje na moich paznokciach! :) Jest delikatny, dziewczęcy i pasuje do wszystkiego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to zdecydowanie najlepszy kolor ;)

      Usuń
  4. Piękny, delikatny manicure :) ja na razie używam zwykłych, ale planuję hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykłych używałam jak byłam w ciąży, ale teraz nie wyobrażam sobie malować paznokci zwykłymi lakierami i co trzy dni poprawiać ;)

      Usuń
  5. Fajny, delikatny manicure :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. thank you for your sharing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjmuję krytykę ona
    też jest potrzebna

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek, sama mam 2 lakiery od Semilac, ale raczej nie planuję chyba dokupować kolejnych :) Bardzo dużo dziewczyn dostało uczulenie, którego trochę się obawiam :) Zdecydowanie hybrydy wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważyłam żadnego uczulenia jak na razie, więc nie wiem czemu na niektórych tak źle działają lakiery z Semilac ;)

      Usuń
  9. Ten odcień od dawna bardzo mi się podoba. Jak kiedyś zdecyduję się na hybrydy to na pewno go kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się ciesze, że był on dołaczony do zestawu, bo idealnie do wszystkiego pasuje, pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Bisquit to mój ukochany odcień spośród lakierów Semilac. Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne są <3
    Osobiście używam zwykłych lakierów , bo lubię częste zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm uwielbiam tego semilaczka, właśnie zamówiłam pastelową miętę https://semilac.pl/pl/pastells i to ona jest moim ulubieńcem ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokcie! Ja również używam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest ten odcień :) Ja co prawda uwielbiam wszelkiego rodzaju róże i czerwienie, ale tego typu nudziaki też dość często pojawiają się na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście że hybrydy! moim ulubionym kolorem jest soczysta malinka semilaca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takie koloru u siebie, niestety ;(

      Usuń
  16. jeejku uwielbiam tego semilaczka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us