LILY LOLO - kosmetyki mineralne

niedziela, 23 lipca 2017 16 komentarzy

Nigdy nie skupiałam uwagi na kosmetykach mineralnych aż do chwili gdy poznałam przypadkowo u kilku dziewczyn produkty z firmy Costasy Natural Beauty. Produkują oni różnego rodzaju kosmetyki oraz potrzebne akcesoria do makijażu, które można używać do różnego rodzaju skóry. 

Marka Lily Lolo oferuje stworzone przez ekspertów kosmetyki mineralne i naturalne, które z łatwością podkreślą naturalne piękno. Produkty są wolne od parabenów, syntetycznych substancji zapachowych i barwników. Sama marka ma certyfikat BUAV co oznacza, że kosmetyki nigdy nie były testowane na zwierzętach. Lily Lolo ma duże grono zadowolonych klientek, które swoje ulubione kosmetyki mogą zamówić na stronie sklepu http://www.costasy.pl/ oraz w sklepach w poszczególnych miastach. Miła obsługa to duży plus firmy, panie dobiorą bez problemu odpowiednie kosmetyki dla każdej cery, dlatego warto zostać dłużej przy tych kosmetykach. 


W swoim zamówieniu otrzymałam, sypki puder Flawless matte, podkład Warm peach oraz pędzel do nakładania podkładu Super kabuki.

Co mogę powiedzieć na temat pudru, jest zapakowany w plastikowe, matowe pudełko z sitkiem i zakrętką, dzięki czemu nie wysypie się w kosmetyczce czy torebce, podobnie jest z podkładem. Sam puder nadaje świetny matowy efekt cery, jest lekki i wcale nie czuć go na twarzy a co za tym idzie nadaje się idealnie na letnie dni, skóra swobodnie oddycha, nie zapycha porów, bez problemu zakrywa niedoskonałości, jest bezzapachowy i co ważne nie trzeba nanosić go w dużych ilościach, wystarczy użyć go w mniej a efekt i tak jest bardzo zadowalający. 






Podkład mineralny i pędzel, o podkładzie muszę powiedzieć, że nie wiedziałam, że da taki efekt jakbym używała zwykłego podkładu w płynie.. Ja wybrałam kolor Warm Peach. Tak samo jak puder jest niebywale lekki i wygląda bardzo naturalnie na twarz. Ma dobre krycie, dwie warstwy wystarczą, żeby zakryć wszystkie niedoskonałości i zaczerwienienia, na twarzy utrzymuje się dość długo, miałam tylko jedną poprawkę w ciągu dnia, żeby zakryć tzw. " nieprzyjaciela ". Jest bezzapachowy, zawiera naturalny filtr przeciwsłoneczny SPF15, warto przed nałożeniem podkładu nawilżyć twarz kremem lub bazą pod makijaż, będzie o wiele lepiej nakładać się kosmetyki.

Do nakładania sypkiego podkładu używam specjalnego pędzla także z tej firmy o nazwie Super Kabuki, pędzel jest miękki, zbity i przyjemnie nakłada się nim podkład na twarz. 










Od tej pory to właśnie te kosmetyki z firmy Costasy Natural Beauty  królują w mojej kosmetyczce, na pewno przez całe lato będę używać ich do wykonania makijażu, kto wie może polubię je tak bardzo, że zostaną ze mną na nieco dłuższy czas. 

Jeśli chcielibyście przetestować te kosmetyki na sobie, odsyłam was do sklepu internetowego COSTASY. Ceny kosmetyków jak i akcesorii do makijażu nie należą do tanich ale jeśli zależy wam na dobry i naturalnym wyglądzie to odżałujcie i sprawcie sobie kilka nowych kosmetyków mineralnych. A może któraś z Was miała przyjemność poznania tej firmy bliżej tak jak ja ? Jestem ciekawa waszego zdania, napiszcie w komentarzach co myślicie o kosmetykach mineralnych, pozdrawiam ♥




Komentarze

  1. Zawsze podobały mi się minimalistyczne opakowania tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda są piękne i bardzo kuszą ;)

      Usuń
  2. Zawsze jak wracam do kosmetyków mineralnych jestem nimi mile zaskoczona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;) stosuję na zmianę zwykłe kosmetyki i te mineralne i za każdym razem tak samo dobrze wyglądają po wykonaniu makijażu ;)

      Usuń
  3. uwielbiam produkty mineralne, zwłaszcza podkłady choć z tej firmy jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz kosmetyki mineralne z tej firmy i jestem mega zadowolona ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne poręczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nadają się jak najbardziej do torebki ;)

      Usuń
  5. Z kosmetykami mineralnymi bywa u mnie różnie, ale o tych czytałam wiele dobrego :) Podoba mi się także szafa graficzna ich opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szaty graficznej to na prawdę jest przepiękna i łatwo wpada w oko, a co do stosowania to mi akurat przypadły do gustu ;) Może warto dac im kolejne szanse ? ;)

      Usuń
  6. Minerały, uwielbiam na upały :) są niezastąpione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie ma nic lepszego na upalne dni, jak makijaż wykonany tego typu kosmetykami ;)

      Usuń
  7. Ostatnio kupiłam swój pierwszy podkład mineralny i na razie lepiej się poznajemy :D Początki były dość ciężkie, ale idzie w dobrym kierunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od pierwszego "nałożenia" się polubiłam z tymi kosmetykami ;)

      Usuń
  8. Zapowiadają się bardzo ciekawie :) Lubię kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, nie miałam jeszcze żadnych minerałów, ale te są rewelacyjne ;)

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us