Matowa i gładka cera tylko z Rimmel Stay Matte

niedziela, 30 lipca 2017 15 komentarzy

Przez ostatnie kilka miesięcy przetestowałam kilka podkładów, szukając tego najlepszego.. Czy znalazłam ? Nie mogę wam tego powiedzieć, bo każdy z tych które posiadam jest całkiem inny i zależnie od dnia każdy inaczej się prezentuję. Prawie rok czasu byłam zakochana w podkładzie z firmy L'Oreal True Match, możecie przeczytać sobie notkę o nim, którą napisałam TU. Niestety w letnie dni ten podkład zaczął mi bardzo ciemnieć po nałożeniu i kiepsko było z kryciem.. dlatego wyruszyłam na poszukiwania innego równie dobrego podkładu. 

Przebrnęłam przez masę podkładów, aby znaleźć ten dobry, który będzie pasował do kolorytu mojej skóry, będzie matowy, miał dobre krycie i dodatkowo długo utrzymywał się na twarzy. Z pomocą przyszła mi moja niezawodna siostra na której w sferze kosmetyków mogę zawsze polegać. 



Podkład Rimmel Stay Matte, zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i bez efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelnie jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. 




Kosmetyk jest z matowej 30 ml tubce, ma konsystencję musu, ładnie wygląda na skórze, świetnie matuje, bez problemu wyrównuje koloryt, długo utrzymuje się bez poprawek ( ja malowałam się o godzinie 9 a po 12 godzinach podkład prezentował się równie dobrze jak zaraz po nałożeniu ), jest bardzo wydajny, dlatego trzeba używać go w bardzo małych ilościach, ponieważ łatwo zrobić efekt maski na twarzy, ma przyjemny zapach, ja wybrałam odcień Ivory, jest to drugi kolor z pośród całej gamy którą mamy do wyboru. 



Jestem ciekawa czy wy używaliście lub używacie tego podkładu, który oferuje nam firma Rimmel, piszcie koniecznie, może dowiem się jeszcze czegoś ciekawego na jego temat, pozdrawiam ♥


Komentarze

  1. Dla mnie ma dziwną konsystencją

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing! Have a great new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji jeszcze go użyć :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie:
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt, mam mega tłustą i z tendencją do świecenia cerę, więc chyba też mogę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś bardzo lubiłam ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go nie miałam, ale koleżanka chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście preferuję BB, ale o gustach się nie dyskutuje, pozdrawiam c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam go. W lato praktycznie wcale nie uzywam podkladow :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Moich oczekiwań niestety nie spełniał, był to jeden z gorszych zakupów kosmetycznych z tego co pamiętam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze nie pokazałaś efektu jak wyglada na buzi. Jestem bardzo ciekawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś kupić, ale najjaśniejszy okazał się za ciemny dla mojej karnacji i jakoś do mnie nie trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ;)
    Nie miałam jeszcze żadnego podkładu z Rimmel, raczej ostatnio nie używam podkładów matujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stay Matte nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale jestem ogromną fanką podkładu Match Perfection marki Rimmel. Na tą chwilę jest dla mnie najlepszym drogeryjnym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. True Match bardzo lubię. Tego nie miałam , ale raczej unikam formuł matujących.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us