Pięlęgnacja stóp latem z BEBEAUTY

poniedziałek, 3 lipca 2017 21 komentarzy

Wkroczyliśmy w najpiękniejszą porę roku jaką jest lato.. Uwielbiam letnie dni najbardziej za to, że można spędzać je na świeżym powietrzu i korzystać z pogody jak i z długich wieczorów. A dodatkowo lipiec jest tzw. " moim miesiącem " w połowie tego miesiąca przyszła na świat mała kruszynka, która teraz ma już 24 lat i swoją wymarzoną rodzinę. Tak, mowa tu o mnie, dlatego już wiecie za co najbardziej lubię tą porę roku ;)

Tematem dzisiejszego wpisu jest pielęgnacja stóp latem, zatem opowiem wam czego ja uzywam do idealnego wyglądu stóp. Kremy, balsamy, skarpetki złuszczające, sole morskie i wiele innych kosmetyków do pielęgnacji znajdziemy dziś praktycznie wszędzie. Ja wybrałam balsam z firmy Bebeauty. Jest to balsam intensywnie nawilżający, który nie tylko nawilża ale również łagodzi skórę. skuteczne zmiękcza i wygładza naskórek, poprawiając jego strukturę i zmniejszając objawy zrogowacenia. 



Składniki aktywne: kwasy owocowe AHA - o właściwościach złuszczających i wygładzających, oliwa z oliwek - o właściwościach nawilżających i wzmacniających, alantoina - o właściwościach łagodzących i regeneracyjnych. 

Sposób użycia: Odpowiednią ilość balsamu nanieść na czystą, suchą skórę stóp delikatnie wmasować. Stosować 2 razy dziennie. Aby uzyskać optymalny rezultat pielęgnacyjny stosować wraz z pozostałymi preparatami do pielęgnacji stóp, unikać kontaktu z oczami.


Po tygodniu stosowania ( tylko raz dziennie ) widać poprawę wyglądu stóp. Są one idealnie nawilżone i zmniejszają się zrogowacenia. Balsam uważam za tani i dobry kosmetyk do pielęgnacji, warto go wypróbować jeśli macie problem z nawilżeniem i wyglądem stóp. Za 75 ml balsamu zapłacicie coś ok. 3 zł a sam produkt znajdziecie w Biedronce. Cena niska i rezultat bardzo dobry a przecież, po co wydawać fortunę na drogie kosmetyki, jeśli taki taszy w zupełności wystarczy. 

Jestem ciekawa czego wy używacie do pielęgnacji stóp latem, piszcie w komentarza, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Ja używam kremu z Gehwol i jestem z niego zadowolona. Tego z BeBeauty nie miałam, ale muszę przyznać, że rzadko przyglądam się tym biedronkowym kosmetykom...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam już kilka kosmetyków z tej firmy i są całkiem dobre, więc skusiłam się na ten balsam, wgl ostatnio w Biedronce pojawiają się ciekawe produkty, pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Nie znałam wcześniej, ale muszę sprawdzić ten produkt !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. love this post :)
    have a nice day :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. produkty tej firmy mnie kuszą, jeszcze nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już kilka kosmetyków i nie mam co narzekać na nie, pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Nie znam tych kosmetyków, ale uwielbiam do pielegnacji stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pierwszy raz taki kosmetyk do pielęgnacji stóp, ale świetnie nawilża a o to mi właśnie chodziło ;) pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. nie słyszałam o tym produkcje - wydaje się ciekawy :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szukałam czegoś na JUŻ, i natknęłam się na ten produkt i okazał się na prawdę fajny, pozdrawiam ♥

      Usuń
  7. Ja od lat używam kremów do stóp z Avonu i jestem zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamawiałam dawno niczego z Avonu, pozdrawiam ♥

      Usuń
  8. Oo powiem szczerze że nie zwracałam za dużej uwagi na te kremy ;) Lubię Fuss Wohl ♥ Bardzo służą stópkom ;) Ale ten chętnie wypróbuję ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie słyszałam o tym Fuss Wohl, pozdrawiam ♥

      Usuń
  9. Świetnie, że Ci się sprawdził! Ja szczerze mówiąc nie dbam o stopy prawie wcale... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczegolnie latem o nie dbam żeby miały ładny wygląd jak noszę sandałki, pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. Ja obecnie do stópek używam produktów Nivelazione i Scholl :) Czasem też wcieram w stópki balsamy do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nic z tych firm, pozdrawiam ;)

      Usuń
  11. Ja do pielęgnacji używam kosmetyków z Rossmanna ♥ Dla mnie nie ma lepszych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś skusiłam się na ten balsam i jak na razie jestem zadowolona. A szczerze, jak wchodzę do Rossmanna to dostaję oczoplonsu i nie wiem co mam kupić hihi

      Usuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us