Ulubieńcy miesiąca & nowa seria wpisów na blogu


Witajcie, tym postem otwieram na blogu serię nowych wpisów o tematyce " Ulubieńcy miesiąca ". Brakowało mi podsumowania nie tylko w zdjęciach ale i w poszczególnych kategoriach. Takie wpisy będą pokazywać co mi się najbardziej spodobało w danym miesiącu. Widziałam podobne posty u innych dziewczyn i odważyłam się stworzyć taką serię u siebie. Co będzie znajdować się w serii ulubieńców : 




LIFESTYLE - wszystko i nic, luźne tematy, trochę gadżetów do domu, kulisy blogowania, kilka faktów o mnie, nowości, haule zakupowe, mama i dziecko, ślub i wesele. 


KOSMETYKI - Mój blog z typowo lifestylowego przechodzi coraz bardziej w blog kosmetyczny, ale nie zupełnie. W tematyce kosmetyki, będę dzielić się z wami nowościami lub ulubionymi kosmetykami, które używam lub odkryłam. 
 


ZDJĘCIA INSTAGRAMA - każdy wie, że instagram to kopalnia inspiracji i niezwykłych miłych ludzi, dlatego również tym chce się z wami podzielić. Zarówno moje zdjęcia jak i innych nadają się do polecenia innym. Może i ty zaczerpniesz pomysły żeby Twoje zdjęcia były lepsze i ładniejsze.


WPISY GODNE POLECENIA - jak sama nazwa mówi, pod tą kategorią znajdować się będą posty z mojego bloga jak i z blogów innych blogerek. Ja będę wam wstawiać tzw. przypominajki, te posty które miały największą liczbę wyświetleń i które ja będę uważać za godne uwagi. 

Napiszcie mi co myślicie na temat nowej serii postów na moim blogu, chętnie poznam wasze zdanie na ten temat, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Kosmetyki to temat rzeka można pisać i pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego tej kategorii nie mogło tutaj zabraknąć ;)

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis! Zapraszam do siebie na bloga www.ppiliman.com - myślę, że też znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na serię postów, sama myślałam o czymś podobnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam już od dłuższego czasu ale nie mogłam się do tego jakos przekonać a teraz w końcu przyszedł na to odpowiedni czas ;)

      Usuń
  4. Fajnie! Czekam na posty. :) U mnie co miesiąc denko i ulubieńcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że będziesz czekać ;) pozdrawiam

      Usuń
  5. Wpisy z ulubiencami to moje ulubione serie na blogach ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Mam nadzieję, że będziesz zaglądać do mnie ;)

      Usuń
  6. W bardzo podobnej formie chciałam prezentować swoich ulubieńców miesiąca :) Za bardzo skupiłam się na kosmetycznych aspektach bloga i zapomniałam wspominać o moich lifestylowych odkryciach :) Powodzenia i trzymam kciuki, żebyś takie wpisy publikowała regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kciuki w tym przypadku się bardzo przydadzą, bo niby jestem przekonana do pisania takich postów, ale zobaczymy jak to wyjdzie w rzeczywistości ;)

      Usuń
  7. Ten olejek pod prysznic z Isany to naprawdę cudo - ja myję nim pędzle, sprawdza się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;) napisałam o tym osobną notkę, więc możesz przeczytać ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajny pomysł na wpis, mi się taka opcja kosmetyki+lifestyle podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że będę dodawać te wpisy regularnie ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam wielką nadzieję, że będzie Ci się je miło czytać ;)

      Usuń
  10. Lubię tego typu posty :) Sama taką serię mam na swoim blogu jednak nie cieszy się ogromną popularnością, ale wiem, że kilka osób zagląda i to mnie bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak będzie w moim przypadku, czy przydanie ona do gustu czy raczej nie ;)

      Usuń
  11. Chętnie poczytam posty lifestyle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ulubieńców a jeżeli są to ulubieńcy kosmetyczni to już wgl szaleję ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us