Miesiąc w zdjęciach # lipiec

czwartek, 10 sierpnia 2017 11 komentarzy
Tej serii nie muszę opisywać, bo to wasza ulubiona ;) Lipiec minął jak zwykle - szybko, był to miesiąc bardzo intensywny, owocny w prace domowe, zmiana kuchni, nowy kolor ścian, kilka zmianą, nowe doświadczenia, kolejne poczynania synka, cudowne chwile spędzone z rodziną i ze znajomymi, moje 24 urodziny, współprace blogowe, lepsza estetyka zdjęć, regularne posty.. mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Poniżej możecie obejrzeć jak miesiąc #lipiec, upłynął mi w obiektywie aparatu. 


1. Nowy nabytek, Mohito 2. Letni manicure, Semilac 3. Ulubieńcy lipca 4. Balsam brązujący 


1. Olejek do mycia gąbeczki i pędzli 2. Nawilżenie stóp 3. Kosmetyki mineralne Lily Lolo 4. Tusz 


1. Mgiełka do ciała, Dex Cosmetics 2. Słuchawki 3. Brushegg 4. Odżywka do paznokci, Eveline 


1. Podkład Stay Matte, Rimmel 2. Puder ryżowy, Lovely 3. Było ale nie chce mi się juz zmieniać zdjęcia, wybaczcie ;D 4. Krem do rąk kokosowy, Isana 


1. Nowości kosmetyczne 2. Zakupy od UniVesti 3. Czas dla mamy, gdy dziecko śpi 4. Kawa mrożona


1. Torebka od @sylwiabojakinaczej 2. Prezeznty od Eprezenty.pl 3. Magazyn z Rossmanna
4. Kosmetyki mineralne, Costasy


Napiszcie czy wam też tak samo szybko minął ten miesiąc i co ciekawego wam się przydarzyło, pozdrawiam i zapraszam na kolejne wpisy ♥

Komentarze

  1. Nie ma to jak kawa mrożona w upalny dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie taki sam post ;) chce ten kokosowy krem z Isany ale u mnie go nie ma niestety :( uwielbiam takie mixy :) P.S. czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam sobie ten balsam brązujący z Lirene i uważam, że jest naprawdę fajny. Daje szybki efekt. Olejek z Isany do mycia pędzli sprawdza się idealnie. Brushegg również ułatwia ich mycie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. polecasz ten balsam brązujący? ten semilaczek na zdjęciu wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz piękniej na Twoim blogu! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, u Ciebie jak zwykle niesamowicie kolorowo :)) Śliczne zdjęcia robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie masz pojęcia jak szybko lipiec mi uciekł i o zgrozo sierpień też pędzi,nim się obejrzę trzeba będzie choinkę ubierać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us