Pogrubione rzęsy i efekt wachlarza z pomocą masacary Maybelline

poniedziałek, 7 sierpnia 2017 11 komentarzy

Czy tylko ja to zauważam, że stanowczo za dużo tutaj ostatnio wpisów kosmetycznych ? Przecież to blog lifestylowy, ehh trzeba to zmienić.. koniecznie napiszcie mi jakie wpisy lifestylowe byście chcieli przeczytać;) będzie mi prościej coś posklejać. 

Dziś przedstawiam wam mój nowy nabytek Mascare Maybelline, Lash Sensational, dopiero zaczynam testowanie jej, miałam ją już jednak kilka razy na rzęsach i efekt jest W O W, oszałamiający.. Nie miałam jeszcze nigdy takiego dobrego tuszu. Pewnie nie tylko ja mam takie dobre zdanie po kilku użyciach.. no chyba, że po dłuższym czasie je zmienię, jednak na tą chwilę jest rewelacyjnie.
 



Lash Sensational Maybelline, zwiększa objętość rzęs, definiując każdą rzęsę z osobna i nadając efekt wachlarza, od kącika do kącika. Zaokrąglony kształt szczoteczki o zróżnicowanej strukturze pozwala na dotarcie nawet do najkrótszych rzęs. Lekka formuła tuszu zapobiega sklejaniu się rzęs. Mascara ma za zadanie, wydłużyć rzęsy, pogrubić, podkręcić. Nie kruszy się, nie odbija się na górnej ani dolnej powiece, jest trwały i ma intensywny czarny kolor. 



Jak widzicie to już moje kolejne testy tuszu.. ostatnio dużo testuję kosmetyków, żeby w końcu wybrać zestaw idealny dla mnie. Jestem ciekawa czy wy używacie tej mascary, bądź z jakich firm wy używacie mascar, pozdrawiam ♥

Komentarze

  1. Silikonowa szczoteczka u mnie cudow nie dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzywam jej teraz, jest ok, ale bez efektu wow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam jej jeszcze, ale wlasnie mam zamiar :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i bardzo lubię. Jak dla mnie tusz jest właśnie jeszcze lepszy po jakimś czasie od używania jak trochę zgęstnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mascara wygląda fajnie!
    Nigdy jej nie miałam, ale chętnie przetestuję ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mam nadzieję, że już jesteś jej posiadaczką i dobrze się sprawuje u Ciebie ;)

      Usuń
  6. Miałam tę maskarę i spodziewałam się lepszych efektów :/

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną. Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ; *
Jeśli pozostawisz po sobie ślad, ja odwdzięczę się tym samym. Przyjmuję krytykę ona
też jest potrzebna, ale nie tracę czasu na przejmowanie się nią.
NIKT NIE JEST IDEALNY, PAMIĘTAJ O TYM !

Follow Us